rozstepy

1. Data: 2002-09-20 22:15:33

Temat: rozstepy
Od: "Aleksandra" <z...@s...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, wlasnie weszlam na Wasza grupe i mam do Was pytanie o rozstepy...
Macie na to jakas rade?
Zeby chociaz minimalnie je zmniejszyc, zeby byly mniej widoczne.. Jakie sa
sposoby na radykalne pozbycie sie rozstepow? Czy w ogole mozna? Pewnie tylko
chirurgicznie?
Z gory dziekuje za odpowiedz,
pozdrawiam wszystkich,
Aleksandra

1. Data: 2002-09-21 10:22:41

Temat: Re: rozstepy
Od: "kredkaa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <z...@s...elblag.pl> napisał w wiadomości
> Witam, wlasnie weszlam na Wasza grupe i mam do Was pytanie o rozstepy...
> Macie na to jakas rade?
> Zeby chociaz minimalnie je zmniejszyc, zeby byly mniej widoczne..

Witam...
Od kilku tygodni uzywam kremu Re-fine z Avonu i zauwazam efekty. Rostepy
lekko sie zmniejszyly, wygladzily i staly sie mniej widoczne. Jest to
pierwszy specyfik po ktorym widze efekty. DO tej pory wydalam mase pieniedzy
na rozne kremy ale bez efektu. Raczej watpie zeby zeszly zupelnie, ale dla
mnie wazne jest ze juz tak sie nie rzucaja w oczy :))) Niestety nie wiem czy
jest jakas metoda na calkowite pozbycie sie ich :(

Pozdrawiam

kredkaa

1. Data: 2002-09-23 11:25:38

Od: "lewek" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> jest jakas metoda na calkowite pozbycie sie ich :(

Witam
Czy te rozstepy sa swieze czy stare?

Dominika

1. Data: 2002-09-23 12:21:10

Od: "Aleksandra" <z...@s...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Czy te rozstepy sa swieze czy stare?

stare:(( tzn, jak bylam mlodsza, to najpierw bardzo utylam, a po kilku
latach bardzo schudlam, wszystko,\ to bardzo nagle;( ale zauwazylam,ze
pojawiaja sie tez nowe i to mnie przeraza! bo teraz ani nie chudne, ani nie
tyje:(

1. Data: 2002-09-24 19:13:38

Temat: Odp: rozstepy
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

byla juz na grupie o tym mowa
niestety nie moge znalezc watku
moze ktos ma? bo ciekawy byl
kaska

1. Data: 2002-09-24 19:47:08

Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> byla juz na grupie o tym mowa
> niestety nie moge znalezc watku
> moze ktos ma? bo ciekawy byl
> kaska

tyle znalazlam, dwie dyskusje:

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.uroda&tid=4574148

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.uroda&tid=4638734

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2002-09-24 21:21:08

Od: "Aleksandra" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tyle znalazlam, dwie dyskusje:
>
> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.uroda&tid=4574148

> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.uroda&tid=4638734

dzieki!
pozdrawiam,
Aleksandra

depilator
artykul o Grochowskiej
przygotowanie do oczyszczania cery-jakie najlepsze
Krecone wlosy!
Odp: do Gliwiczanek