depresja i wszystko naraz

21. Data: 2004-10-01 22:47:37

Temat: Re: depresja i wszystko naraz
Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksandra_23 napisał:
> Mam stwierdzona depresje.. to niewiele mi daje poza tym, ze gdzies mam
> zapisane w papierach,ze jestem uposledzona psychicznie:)

Nie jestes uposledzona, lecz po prostu chora.
Co robic?
Na pewno musisz byc pod kontrola psychiatry. Problemem zas
moze byc wybor lekarza - ale to musisz zrobic sama metoda
prob i bledow.
KONIECZNIE stosuj sie do zalecen lekarza i KONIECZNIE
mow mu dokladnie o swoich objawach. Zdecydowanie odradzam
praktyke stosowana przez niektorych pacjentow w stylu: lekarz
mi cos zapisal, ale nie bede tego bral bo cos tam, a lekarzowi
powiem ze bralem te lekarstwa. W tym przypadku jest niemal
niemozliwe by lekarz prowadzacy mogl postawic wlasciwa diagnoze
a potem zapisac odpowiednia terapie.

Oprocz tego - ale to juz chyba mniej od Ciebie zalezy -
korzystaj z pomocy osob bliskich. To ma znaczenie psychologiczne.
Lekarz przepisze Ci tabletki, ale uczucie ciepla, przyjazni,
milosci moze dac Ci tylko osoba bliska - nie lekarz.

Dobrze byloby gdybys skontaktowala sie z psychologiem.

W miare mozliwosci - jesli mozesz - staraj sie rozwijac
swoje hobby, zainteresowania, uprawiac sport. Oczywiscie
to zalezy od zaawansowania Twojej choroby. Jesli masz jednak
sily do tego, to nie zaniednuj tego.

> na ktore praktycznie nic nie dziala... a zaczynam drugi kierunek studiow,
> przede mna ciezka praca. jak ja dam rade z tym wszystkim...??
> moze Wy macie jakis pomysl..

Jestem pewny ze dasz rade. Zycze powodzenia i trzymam
kciuki. :)

--
Pozdrawiam :)
WOJSAL (Wojciech Sałata)

22. Data: 2004-10-02 15:47:32

Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJSAL wrote:

(...)

> Male pytanie: a chorujesz na depresje? Bo jesli intensywnie pracujesz,
> potem rownie intensywnie upawiasz sport - to zdaje sie, ze depresja
> Ciebie nie dotyka. Zgadza sie?

w 100% :)

(...)

> Tego nie neguje. Rowniez w aspekcie depesji.
> Jednak samym rowerem depresji sie nie wyleczy.

A czy ja cos takiego napisalem? IMHO jednak proba oderwania sie od w
kolko powtarzanych czynnosci, akcji, wizyt z ktorych nic nie wynika...
Propozycja byl sport... moze byc cokolwiek co zajmie umysl i cialo...

Pozdrawiam
Grzesiek

23. Data: 2004-10-02 15:50:55

Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJSAL wrote:

(...)

> Jakie to proste. Osoba chora na depresje niech se sama pofika
> i bedzie zdrowa.

Nie bedzie zdrowa, chociaz nie wiadomo... bo moze to cos pomoze :)

> Niestety prawda jest bardziej okrutna - bywa, ze osoba chora na depresje
> (silna depresje) o nie jest w stanie sama sie ubrac. Jak taka osoba
> moze uprawiac sport?

Jak widac Aleksandra_23 byla w stanie napisac posta na grupe. Zaczyna
drugie studia, wyglada na osobe ruchliwa... i prezna intelektualnie
wiec uprawianie sportu moze byc tu jak najbardziej na miejscu :)

Przypuszczam ze piszac to nie chciala uslyszec ze jest b.chora i
nadaje sie tylko do leczenia.... dlugotrwalego leczenia. :/

Pozdrawiam
Grzesiek

24. Data: 2004-10-03 17:46:25

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <K...@g...de> napisał w wiadomości
> Porady typu rower dla czlowieka pograzonego w depresji moga swiadczyc
tylko
> o ignoracji i nieznajomosci tej powaznej choroby,Ja sam to przerabialem
> probowalem wielu lekow,i bardzo dobry okazal sie Neogama ,bralem udzial w
> psychoterapii.Istnieja obecnie wspaniale leki po ktore nalezy
siegnac.Nalezy
> tylko znalezc ten wlasciwy dla siebie.Rower i podobne ma sens kiedy juz
sie
> wychodzi z choroby a nie aby ja w ten sposob wyleczyc.Takie jest moje
> [...]

Nie cytujesz...nikogo..i piszesz...
ja odniosłam do siebie więc odpowiadam.

Napisałam, że w chwilach ciężkich dla mnie mąż zabierał mnie na przejażdzki
rowerowe (były spacery, albo jakiś film etc) i czułam się po tym lepiej.

Nie jestem ignorantką i uwierz, że nie chciałbyś przechodzić tego co ja
przechodziłam... :-(
Nie napisałam, że człowiek dotknięty depresją ma nie brać leków, czy też nie
korzystać z psychoterapii...

Przeczytaj co poradziłam człowiekowi w poscie "depresja" z 17.09.2004...

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

25. Data: 2004-10-03 17:57:22

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> A w czym sie objawiala owa "depresja"? Czy nie chodzilo
> po prostu o spadek nastroju, zly humor? Sa to moze
> elementy wystepujace w depresji, ale depresja to nie jest.
>
> Depresja nie pojawia sie dzisiaj rano i trwa az do poludnia.
> Depresja to choroba przewlekla, bardzo trudna w leczeniu.
> Leczenie trwa nie dwie godziny ale wiele lat.

Witaj,
rozumiem Twoje wątpliwości, jednak nie chcę nawet przypominac sobie "jak to
było" :-(
Wiem co to jest depresja...
Wiem ile trwa leczenie...

W ogromnym skrócie napisałam tu:
http://www.komputercenter.neostrada.pl/ulast/przem.h
tm

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

26. Data: 2004-10-03 21:58:07

Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Grzegorz Janczyk napisa?:

> [...]
>
> Przypuszczam ze piszac to nie chciala uslyszec ze jest b.chora i nadaje
> sie tylko do leczenia.... dlugotrwalego leczenia. :/

Tu sie zgadzam z Toba.
Nie pomyslalem i chyba ... za duzo napisalem.

--
Pozdrawiam :)
WOJSAL (Wojciech Sa?ata)

Krzywy penis !!!!