Re: dereń białobrzegowy

Data: 2004-11-04 12:31:15
Temat: Re: dereń białobrzegowy
Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl>

Szukac trzeba w centrach ogrodniczych albo sobie ukorzenic, derenie sa
latwe.
Dendron - Kokoszki, ul Cementowa
EKOLAS - Kartuska 1km przed obwodnica
GREENEX - kolo cmentarza Srebrzysko (to sa te tansze)
Justyna, OBI czy OKAZ sa znacznie drozsze.
Teraz jest juz po sezonie jesiennym, rzaczej trzeba poszukiwac wiosna.
Antoni Konitz z Gdanska