deski podłogowe

1. Data: 2004-02-18 22:56:29

Temat: deski podłogowe
Od: "jana" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chcę położyć w sypialni deski podłogowe. Początkowo myślałam o czymś
pomiędzy sosną, a dębem :), ale w znanych mi stolarniach i innych miejscach
oferujących poszukiwany produkt, maja głównie bardzo drogi dąb, ewentualnie
w tej samej cenie jesion i sosnę.
Chce zapytać, czy możecie się może podzielić informacjami o tym , jak
wygląda po kilku latach podłoga sosonowa, bo chyba na taką się zdecycujemy
ze względów finansowych.
pozdr,
j.s.k.

1. Data: 2004-02-18 23:06:26

Temat: Re: deski podłogowe
Od: "Deker" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jana" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Chce zapytać, czy możecie się może podzielić informacjami o tym , jak
> wygląda po kilku latach podłoga sosonowa, bo chyba na taką się zdecycujemy

Czy dobrze zrozumiałem, że gdzieś znalazłaś deski jesionowe w cenie sosny?
Mogłabyś podzielić się informacją gdzie i po ile?

Pozdrawiam
Deker

1. Data: 2004-02-18 23:10:12

Od: "Deker" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chce zapytać, czy możecie się może podzielić informacjami o tym , jak
> wygląda po kilku latach podłoga sosonowa, bo chyba na taką się zdecycujemy

Zapomniałem dodać, że nasza podłoga sosnowa po 2 latach nie wyglądała
najlepiej - dziury od krzeseł i rysy od psich pazurów :(
Inna sprawa, że ponieważ kupowaliśmy mieszkanie u taniego developera, na
pewno był tam najtańszy lakier z możliwych

Pozdrawiam
Deker

1. Data: 2004-02-19 11:10:16

Temat: Re: deski pod3ogowe
Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Deker wystukał:

> Użytkownik "jana" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> Czy dobrze zrozumiałem, że gdzieś znalazłaś deski jesionowe w cenie sosny?
> Mogłabyś podzielić się informacją gdzie i po ile?

Obawiam sie że to będzie raczej sosna w cenie jesionu... ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-02-19 11:47:57

Od: "kor_nick" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Chce zapytać, czy możecie się może podzielić informacjami o tym , jak
| wygląda po kilku latach podłoga sosonowa,

imo sosna na podloge jest za miekka. buk, dąb - to będzie o wiele trwalsze
jesli chodzi o uderzenia, zarysowania. podstawa to dobrze wysuszone drewno.
ale ja pisze jako laik (nie sugerowac sie nickiem:)

kor_nick

1. Data: 2004-02-19 12:15:22

Od: "Deker" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam sie że to będzie raczej sosna w cenie jesionu... ;)
>
> Jo'Asia

A może znalazłaś gdzieś jakieś deski twardsze od sosny i nie kosztujące
baaaardzo dużo?

Pozdrawiam
Deker

1. Data: 2004-02-20 19:45:50

Od: "jana" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dobrze zrozumiałem, że gdzieś znalazłaś deski jesionowe w cenie sosny?
> Mogłabyś podzielić się informacją gdzie i po ile?

Chyba nie wyraziłam się zbyt jasno :)
jesion był w cenie dębu, a sosona duuuużo tańsza. Gdyby były w jednej cenie
nie miałabym wątpliwości na co się zdecydować.

Pozdr,
j.s.k.

1. Data: 2004-02-20 21:16:23

Od: "Deker" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cenie
> nie miałabym wątpliwości na co się zdecydować.

Tak też myślałem, ale wolałem się upewnić - może jakiś cud się jednak
wydarzy :)
A możesz zdradzić w jakiej cenie znalazłaś deski jesionowe/dębowe?

Pozdrawiam
Deker

1. Data: 2004-02-22 18:01:55

Od: "jana" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz zdradzić w jakiej cenie znalazłaś deski jesionowe/dębowe?

Jasne: od 80zł do 166zł za metr kwadratowy.
Nie mam pojęcia, czy to drogo, czy nie... Może będę wiedzieć coś więcej w
przyszłym tygodniu, bo mamy zamiar z Mężem zacząć konkretnie szukać.

Pozdr,
j.s.k.

1. Data: 2004-02-25 15:04:48

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Feb 2004 23:56:29 +0100, jana wrote:

> [...]
> Chce zapytać, czy możecie się może podzielić informacjami o tym , jak
> wygląda po kilku latach podłoga sosonowa, bo chyba na taką się zdecycujemy

Ja mam sosne, ma okolo 6 lat. Hmm, po czesci to wina lakieru (to byl jakis
szwedzki, wodorozcienczalny, ekologiczny), ale jest ona zdecydowanie za
miekka - jesli tylko masz mozliwosc kupienia innego drewna w tej samej
cenie, to ja bym sie nie wahal. A co do lakieru - to mimo polozenia 4
warstw w bardziej uczeszzcanych miejscach jest zdarty do golej dechy.

mucher

Ile zuzywacie gazu w butli na miesiąc.
Pralka Amica WMS 862 M
Pomocy Zymwarki BOSCH do zabudowy zintegrowane
Poszerzenie wejścia do popkoju - jak uzupełnić podłogę (parkiet) ?pl.mis
[WaWa]gdzie kupić klosze?