deszcz upragniony

31. Data: 2003-06-06 08:40:55

Temat: Odp: deszcz upragniony
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Raport końcowy:
Zaczęło padać o 20:16 wczoraj a skończyło ok.północy.
Napadało niewiele, bo 3,8 l/m2. Ale temperatura
znacznie spadła, jest teraz 19,8 st.C.
No i jak rześko. Chwaściory będą się dobrze wyrywać.

Pozdrowienia - Zosia

32. Data: 2003-06-06 09:02:52

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Zaczęło padać o 20:16 wczoraj a skończyło ok.północy.

Przepalcowałam się, oczywiście miało być 21:16.
Teraz tak się przejaśniło, że tylko patrzeć słońca.

Pozdrowienia - Zosia

33. Data: 2003-06-06 10:24:01

Temat: Re: deszcz upragniony
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Przepalcowałam się, oczywiście miało być 21:16.
> Teraz tak się przejaśniło, że tylko patrzeć słońca.
:)
u nas jeszcze pochmurno i mam nadzieje
ze jeszcze popada
zaraz jade przesadzac roslinki z rozsadnika
:)))))
z pozdroweinaimi i usmiechami
_hehehe

34. Data: 2003-06-06 10:40:07

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:001a01c32c16$07b65b80$1f7e63d9@d3h6c1...

> u nas jeszcze pochmurno i mam nadzieje
> ze jeszcze popada
> zaraz jade przesadzac roslinki z rozsadnika
> [...]

A u nas już pełne słońce i 23 stopnie.
Czyli wszystko wraca "do normy".
Ale ptaki jakby się ożywiły, wkoło radosny
świergot.
Pozdrawiam - Zosia

35. Data: 2003-06-06 11:20:01

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>, roślinkę możesz dostać ale jedynie za
> szczere chęci, >

To były szczere chęci. U mnie tak samo sucho, na dodatek muszę podlewać
codziennie posadzone w tym roku thuje zamiast wymarzniętych cyprysów.
Zastanawiam się jak odebrać tę roślinkę, może po drodze na Mazury? :-)))
Pamiętaj, opiekuj się MOJĄ roślinką jakby była Twoja
Pozdr. Jurek

36. Data: 2003-06-06 12:39:17

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5...@n...onet.pl...

> To były szczere chęci. U mnie tak samo sucho, na dodatek muszę podlewać
codziennie posadzone w tym roku thuje zamiast wymarzniętych cyprysów.

To u was też nie padało ?

> Zastanawiam się jak odebrać tę roślinkę, może po drodze na Mazury? :-)))

Jasne, mieszkam 3 km od siódemki więc to prawie po drodze ;-)

> Pamiętaj, opiekuj się MOJĄ roślinką jakby była Twoja

A którą, bo ja na razie nie wiem co ty byś chciał :-)

--
Pozdrawiam, Kaśka

37. Data: 2003-06-06 12:59:05

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A u nas już pełne słońce i 23 stopnie.
> Czyli wszystko wraca "do normy".

Tu juz "norma" upal, sucho, ale za to chociaz powiewa. Temperatura
odczuwalna nizsza niz wczoraj, ale za to fizycznie ta sama.....
Teraz koncze prace, samochod stoi 8 godzin w sloncu, w srodku bedzie z 50
st - tak mowia koledzy... tia....

Pozdrawiam
Asia

38. Data: 2003-06-06 13:34:48

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> wrote in message
> Raport końcowy:
> Zaczęło padać o 20:16 wczoraj a skończyło ok.północy.
> Napadało niewiele, bo 3,8 l/m2.

To w Polsce sie takie niepraktyczne jednostki stosuje?
Policzmy: litr to decymetr szescienny, czyli 0,001 metra
szesciennego. Napadalo wiec na 1 m^2 0,0038 metra
szesciennego, czyli warstwa wody wysokosci 0,0038 m,
czyli 0,38 cm. To faktycznie malutko.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

39. Data: 2003-06-06 13:48:28

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To u was też nie padało ?

Dzisiaj o 6.20 godzinkę :-(((

> A którą, bo ja na razie nie wiem co ty byś chciał :-)

Nie jest ważne, jaka to będzie roślinka. Tak sobie pomyślałem, że wspaniale
byłoby być właścicielem na cudzej działce. Takie ograniczone prawa rzeczowe
swoistego rodzaju. Niech MOJA roślinka rośnie sobie w Twoim ogrodzie. Będę
miał pierwszego w życiu prywatnego ogrodnika ;-)))
Pozdr. Jurek

40. Data: 2003-06-06 14:43:51

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bbq63n$enj$...@a...news.tpi.pl...

>Będę
> miał pierwszego w życiu prywatnego ogrodnika ;-)))

A ja pierwszy raz w życiu będę prywatnym ogrodnikiem :-))))
--
Pozdrawiam, Kaśka

glony na fontannie
Nawoz kroliczy - pytanie.