dieta alternatywna?

11. Data: 2003-06-03 19:49:17

Temat: Re: dieta alternatywna?
Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Tue, 3 Jun 2003 20:57:01 +0200, gdy "Magda"
<z...@i...pl> napisał:

>Użytkownik "Ewcia" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
>co
>>
>Dzieki, ale nie szukam tego dla siebie.

A to różnica czy dla siebie czy dla kogo innego? (tzn. MM i Optymalna
promowane są jako diety uniwersalne, więc można je polecać szeroko).

BTW.

Mam taki pomysł na hasło promocyjne:

DIETA OPTYMALNA - PREZENT DLA WROGA

Jeśli zadziała: zyskaliśmy przyjaciela.