dieta kopenhaska???

1. Data: 2005-02-22 14:50:10

Temat: dieta kopenhaska???
Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie co z punktu medycyny sądzicie o diecie kopenhaskiej? Czy
warto ryzykować zdrowiem?

2. Data: 2005-02-22 14:55:24

Temat: Re: dieta kopenhaska???
Od: Dorota <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:
> Witam
> Mam pytanie co z punktu medycyny sądzicie o diecie kopenhaskiej? Czy
> warto ryzykować zdrowiem?

Znajoma przeszła i jest zadowolona.
Powiedziała, że po tej diecie jak już zaczęła normalnie jeść to też
chudła. Ona twierdzi, że jedzenie jest tak dobrane, że trudno wpaść w
anemię, jednak ona te porcje jadła takie konkretne.

Ja zrobiłam sobie trochę luźniejszą opcję i schudłam 4 kg w 2 tygodnie.
2 miesiące później i utrzymuję tą wagę, jednak trochę się ograniczam z
jedzeniem w porównaniu ze stanem poprzednim - np. jak najmniej pieczywa.

Pozdraiwam
Dorota

3. Data: 2005-02-22 15:00:03

Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota napisał:

> [...]
> 2 miesiące później i utrzymuję tą wagę, jednak trochę się ograniczam z
> jedzeniem w porównaniu ze stanem poprzednim - np. jak najmniej pieczywa.

Uf, dzięki za odpowiedz. Jestem drugi dzień na tej diecie i jakoś słabo
mi, boje sie ,że to jakaś paskudna dieta i mnie powoli zabije, hahaha.
Skoro tak piszesz to bedę męczyć sie dalej.

4. Data: 2005-02-22 15:32:57

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" < napisał w wiadomości
> Uf, dzięki za odpowiedz. Jestem drugi dzień na tej diecie i jakoś słabo
> mi, boje sie ,że to jakaś paskudna dieta i mnie powoli zabije, hahaha.

Ja ja przeszłam i efekt był 4 kg....hehehe troche oszukiwałam.............i
nie martw sie nie umrzesz...koło 4 dnia jedzenie zaczyna Ci wisieć:)
Avf

5. Data: 2005-02-22 16:02:56

Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze sie zastanawialem po co kobiety sie odchudzaja czy to nie jakas moda
wylasowana przez tygodniki dla kobiet??

6. Data: 2005-02-22 16:30:13

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarmulowicz krzysztof" <> napisał w wiadomości
> Zawsze sie zastanawialem po co kobiety sie odchudzaja czy to nie jakas
> moda wylasowana przez tygodniki dla kobiet?? v
A oglądasz się za grubymi? Głupio sie wygląda jak się jest za grubą.
Avf

7. Data: 2005-02-22 16:59:45

Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy za gruba? Bo czasami kiedy widze naprawde b.sexy kobiety ktore
twierdza ze sa grube i musza sie odchudzac to krew mi sie gotuje w zylach.

8. Data: 2005-02-22 18:00:10

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania foxy" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A oglądasz się za grubymi? Głupio sie wygląda jak się jest za grubą.

Jeśli kobieta największym swym problemem czyni "niebycie grubą" to i tak
sensowny facet się nie zainteresuje :P

Paulina

9. Data: 2005-02-22 18:04:44

Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czasami niebycie gruba to filozofia zyciowa, posadzenie o bycie grubym to
gorzej niz bycie TW . Jeszcze kilka lat i grubi beda zamykani w specjalnych
gettach.

10. Data: 2005-02-22 18:06:45

Od: "Wiesiek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja lubie grubaski;-)

Duomox
Pigułki a krwawienia
Nawroty grzybicy pochwy (?!?)
czy zwierzeta też tak mają?
Skąd reklamodawcy wiedzą o panującej opryszczce?