dieta na nadcisnienie

1. Data: 2000-08-24 13:42:20

Temat: dieta na nadcisnienie
Od: "zombi" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moglby mi podeslac jakas dziete na nadcisnienie tetnicze. Moje
nadcisnienie okreslila lekarka jako samoistne, mam je od dziecka.
Z gory dziekuje
n...@p...com

2. Data: 2000-08-24 14:05:31

Temat: Re: dieta na nadcisnienie
Od: a...@c...waw.pl (Arkadiusz Pawłowski) szukaj wiadomości tego autora

"zombi" napisał(a):

> Czy ktos moglby mi podeslac jakas dziete na nadcisnienie tetnicze. Moje
> nadcisnienie okreslila lekarka jako samoistne, mam je od dziecka.
> Z gory dziekuje
> n...@p...com

Najwazniejsze to nie jesc tluszczu, wielkie poklady cholesterolu tworzy on w zylach i
tetnicach, tylko jak najwiecej owocow.
Mieso tylko z ryby albo lepiej stawonogów lub glowonogów(po usunieciu wszystkich
zylek tluszczu). A najlepiej zastapic je owocami, zawieraja o wiele wiecej
kozystnych substancji.
Dodatkowo koniecznie nalezy mozliwie blisko współpracowac z lekarzem gdyz tylko
wspolczesna medycyna moze zapewnic sukcesy.
Tak naprawdę to zadne diety nie daja najmniejszych efektow, zwlaszcza ta idiotyczna
dieta optymalna którą nas tu zawalił jakiś oszołom Jacek.
Pozdrawiam
Arek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

3. Data: 2000-08-24 14:29:26

Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arkadiusz Pawłowski wrote:

> [...]
> Tak naprawdę to zadne diety nie daja najmniejszych efektow, zwlaszcza ta idiotyczna
dieta optymalna którą nas tu zawalił jakiś oszołom Jacek.

Poczytaj też http://www.nadcisnienie.pl/

Wanted

4. Data: 2000-08-24 15:50:20

Od: "Michal Zablocki" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spożywać znacznie mniej soli (najlepiej w ogóle nie solic potraw), ale to
nie działa u wszystkich osób z nadciśnieniem, jedne są podatne na ilość soli
w diecie, a inne nie i nie bardzo wiadomo, dlaczego.

pl...

5. Data: 2000-08-24 18:13:21

Od: "LLeszek" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedyny sposób na nadciśnienie tętnicze to Zywienie Optymalne. Już po
miesiącu okazuje się, że nie ma czegoś takiego ja nadciśnienie samoistne
poza samoistnym dziedziczeniu sposobu odżywiania się. Dla lektury polecam
strone internetową ikoiko.republika.pl Jako Preludium do metody tam opisanej
może posłużyć przykład przedwojennej metody leczenia wrzodów żołądka, które
leczono przez trzy dni tylko tłustą wiejską śmietaną (pół litra na dzień),
przy tym zaobserwowano diametralny spadek ciśnienia u osób z nadcisnieniem.

Dla tych geniuszy, którzy twierdzą, że cholesterol z tłuszczów (sic?!)
powoduje miażdżycę proponuję przeczytać co nieco z bichemii. Cholesterol,
który odkłada się w tkance naczyń syntetyzowany jest z glukozy (czy to nie
brzmi jak cukier?). Miłej lektury.

Leszek, Wrocław

Użytkownik zombi <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0D9p5.12753$Y...@n...tpnet.pl...

6. Data: 2000-08-24 22:18:57

Temat: Odp: dieta na nadcisnienie
Od: "Ewa Hełpa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LLeszek <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Jedyny sposób na nadciśnienie tętnicze to Zywienie Optymalne.

Wymiękam...
A pewnie jedyny sposób na wymiękanie to tez Zywienie Optymalne. :-(

E.
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

7. Data: 2000-08-24 23:14:47

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...vogel.pl>,
"LLeszek" <l...@p...wp.pl> wrote:
> [...]
> który odk3ada się w tkance naczyń syntetyzowany jest z glukozy (czy to nie

Calkowicie masz racje. W uproszczeniu, wszystkie cukry, tluszcze, bialka,
kwasy nukleinowe itp. itd. pochodza z glukozy. Tak sie sklada, ze
fotosynteza i pierwotna produkcja glukozy jest najpowszechniej spotykana
forma pierwotnej produkcji materii organicznej na Ziemii. Cala reszta to
juz modyfikacje weglowodanow (cukrow) wyprodukowanych dzieki
fotosyntezie. Tyle, ze to wszystko co jest logiczne w Twoim poscie.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

8. Data: 2000-08-25 07:26:38

Temat: Re: Odp: dieta na nadcisnienie
Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

Ewa Hełpa in <3...@s...net.pl> wrote:
>Użytkownik LLeszek <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:3...@n...vogel.pl...

>Wymiękam...
>A pewnie jedyny sposób na wymiękanie to tez Zywienie Optymalne. :-(

Ja już wymiękłem dawno, natomiast przyznam, że coraz bardziej ciekawi
mnie inny aspekt tego wszystkiego: dlaczego tym ludziom tak strasznie i
przeokropnie i w każdym możliwym miejscu, zależy, aby na siłę udowodnić
jaka ta DO jest rewelacyjna ? Przyjmując, że są statystyczną grupą osób,
nie ograniętą, a priori misją uzdrowienia ludzkości, to chyba musi być
jakiś efekt tej całej diety ? Czy poza siecią ci ludzie zachowują się
podobnie i np. czyhają na swoje ofiary w pobliżu różnych przychodni, albo
chodzą po mieszkaniach i nagabują ?

--
Marcin Dębowski

/\/ http://notrix.net/agatek; a...@n...net; PGP5 0xBF7A805A

9. Data: 2000-08-25 07:34:50

Od: "Beda" <g...@p...onet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Sochacki" <w...@s...bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości
> [...]
gdyz tylko wspolczesna medycyna moze zapewnic sukcesy.
idiotyczna dieta optymalna którą nas tu zawalił jakiś oszołom Jacek.

piszesz waść wierutne bzdury- mój mąż , który jest na diecie optymalnej ( od
kilku tygodni) nie musi już brać leków na które ponoć był skazany do końca
życia, a trochę mu tegoż jeszcze zostało (życia). trochę pokory wobec faktu
poznania, a raczej poznawania rzeczywistości, nie wiesz waść, że człowiek to
istota omylna, a jego wiedza, którą się pyszni może okazać się wątła?
ciśnienie 80/120 to chyba niezły efekt? ( tejże diety oszołomskiej- bo nie
leków, po których i tak dolny pomiar był zawsze zbyt wysoki). empiryzm
nabywanej wiedzy powinien iść chyba w parze z hipotezą? jeśli hipoteza i
doświadczenie są zgodne, to chyba warto się nad tym zastanowić? jeśli
wiedza- hipoteza nie może być doświadczana empirycznie-to należy zmienić
hipotezę, bądź ją udoskonalić....oszołom to ten, który działa na niekorzyść
populacji ludzkiej- zastanów się waść nad swoim oglądem
rzeczywistości...autorytety są po to , by je podważać- czyli sprawdzać-
jakiż to badań dokonałeś- by zaprzeczać temu czego nie znasz? pozdrawiam-
b.

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

10. Data: 2000-08-25 09:17:10

Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"Beda" napisał(a):

> [...]
> rzeczywistości...autorytety są po to , by je podważać- czyli sprawdzać-
> jakiż to badań dokonałeś- by zaprzeczać temu czego nie znasz? pozdrawiam-

Nie irytuj się!!

Sam o tym dobrze wiem.
To był test.
Jak widać lekarzom nie przeszkadza jak się pisze bzdury o miesie stawonogów czy
głowonogów albo o zastepowaniu ich owocami.
Bo to nie zagraża ich pozycji.

Sam mam cisnienie rewelacyjne bo 100/65 (po 3 latach DO) podobnie jak moja
dziewczyna.

Może jakiś inżynier policzy zgróbnie (oszacuje) ile % więcej energii trzeba
wydatkować aby podnieść ciśnienie powiedzmy do 140 mmHg w układzie hydraulicznym
takim jak układ krwionośny

Jedyną metodą na samoistne nadcisnienie (trzeba być debilem aby nadać taką nazwę
jakiemukolwiek zjawisku, wszystko ma swoją przyczynę i my ją znamy, gdyż potrafimy
PRZYCZYNOWO wyleczyć tą dolegliwość) jest zmiana na takie odżywianie które spowoduje
ze mózg nie bedzie potrzebował podnosić ciśnienia.
Takim żywieniem jest DO i kropka.

Tak DO jest również na to lekarstwem.
Cosa i inni nawet sie nie meczcie i nie piszcie, że niemożliwe.
Dla was niemożliwym jest zrozumienie najprostrzych prawd. Nie czytajcie moich postów
poprostu.

Beda Pozdrawiam serdecznie :)

> --
> Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl