Re: dieta na nadcisnienie

From: c...@p...wp.pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dieta na nadcisnienie
Date: Thu, 24 Aug 2000 23:14:47 GMT

In article <3...@n...vogel.pl>,
"LLeszek" <l...@p...wp.pl> wrote:
> Jedyny sposób na nadciśnienie tętnicze to Zywienie Optymalne. Już po
> miesiącu okazuje się, że nie ma czegoś takiego ja nadciśnienie samoistne
> poza samoistnym dziedziczeniu sposobu odżywiania się. Dla lektury polecam
> strone internetową ikoiko.republika.pl Jako Preludium do metody tam opisanej
> może pos3użyć przyk3ad przedwojennej metody leczenia wrzodów żo3ądka, które
> leczono przez trzy dni tylko t3ustą wiejską śmietaną (pó3 litra na dzień),
> przy tym zaobserwowano diametralny spadek ciśnienia u osób z nadcisnieniem.

> [...]

Calkowicie masz racje. W uproszczeniu, wszystkie cukry, tluszcze, bialka,
kwasy nukleinowe itp. itd. pochodza z glukozy. Tak sie sklada, ze
fotosynteza i pierwotna produkcja glukozy jest najpowszechniej spotykana
forma pierwotnej produkcji materii organicznej na Ziemii. Cala reszta to
juz modyfikacje weglowodanow (cukrow) wyprodukowanych dzieki
fotosyntezie. Tyle, ze to wszystko co jest logiczne w Twoim poscie.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.