Re: dieta na nadcisnienie

Data: 2000-08-25 09:17:10
Temat: Re: dieta na nadcisnienie
Od: o...@p...com (Jacek)

"Beda" napisał(a):

> Użytkownik "Marcin Sochacki" <w...@s...bg.univ.gda.pl>
> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
> leków, po których i tak dolny pomiar był zawsze zbyt wysoki). empiryzm
> nabywanej wiedzy powinien iść chyba w parze z hipotezą? jeśli hipoteza i
> doświadczenie są zgodne, to chyba warto się nad tym zastanowić? jeśli
> wiedza- hipoteza nie może być doświadczana empirycznie-to należy zmienić
> hipotezę, bądź ją udoskonalić....oszołom to ten, który działa na niekorzyść
> populacji ludzkiej- zastanów się waść nad swoim oglądem
> rzeczywistości...autorytety są po to , by je podważać- czyli sprawdzać-
> jakiż to badań dokonałeś- by zaprzeczać temu czego nie znasz? pozdrawiam-

Nie irytuj się!!

Sam o tym dobrze wiem.
To był test.
Jak widać lekarzom nie przeszkadza jak się pisze bzdury o miesie stawonogów czy
głowonogów albo o zastepowaniu ich owocami.
Bo to nie zagraża ich pozycji.

Sam mam cisnienie rewelacyjne bo 100/65 (po 3 latach DO) podobnie jak moja
dziewczyna.

Może jakiś inżynier policzy zgróbnie (oszacuje) ile % więcej energii trzeba
wydatkować aby podnieść ciśnienie powiedzmy do 140 mmHg w układzie hydraulicznym
takim jak układ krwionośny

Jedyną metodą na samoistne nadcisnienie (trzeba być debilem aby nadać taką nazwę
jakiemukolwiek zjawisku, wszystko ma swoją przyczynę i my ją znamy, gdyż potrafimy
PRZYCZYNOWO wyleczyć tą dolegliwość) jest zmiana na takie odżywianie które spowoduje
ze mózg nie bedzie potrzebował podnosić ciśnienia.
Takim żywieniem jest DO i kropka.

Tak DO jest również na to lekarstwem.
Cosa i inni nawet sie nie meczcie i nie piszcie, że niemożliwe.
Dla was niemożliwym jest zrozumienie najprostrzych prawd. Nie czytajcie moich postów
poprostu.

Beda Pozdrawiam serdecznie :)

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/