Re: dieta na nadcisnienie

From: "LLeszek" <l...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dieta na nadcisnienie
Date: Thu, 24 Aug 2000 20:13:21 +0200

Jedyny sposób na nadciśnienie tętnicze to Zywienie Optymalne. Już po
miesiącu okazuje się, że nie ma czegoś takiego ja nadciśnienie samoistne
poza samoistnym dziedziczeniu sposobu odżywiania się. Dla lektury polecam
strone internetową ikoiko.republika.pl Jako Preludium do metody tam opisanej
może posłużyć przykład przedwojennej metody leczenia wrzodów żołądka, które
leczono przez trzy dni tylko tłustą wiejską śmietaną (pół litra na dzień),
przy tym zaobserwowano diametralny spadek ciśnienia u osób z nadcisnieniem.

Dla tych geniuszy, którzy twierdzą, że cholesterol z tłuszczów (sic?!)
powoduje miażdżycę proponuję przeczytać co nieco z bichemii. Cholesterol,
który odkłada się w tkance naczyń syntetyzowany jest z glukozy (czy to nie
brzmi jak cukier?). Miłej lektury.

Leszek, Wrocław

Użytkownik zombi <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0D9p5.12753$Y...@n...tpnet.pl...