dieta wysokotluszczowa

11. Data: 2002-12-05 11:04:44

Temat: Re: dieta wysokotluszczowa
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:asnb1t$gt$1@news.gazeta.pl...
> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No jak to? Juz przeciez jest: BTW jak 1:2:5.

tak ale ta wersja nie jest kompatybilna ze wszystkimi optymalnymi teraz
trwaja prace nad sieciową wersją DO tzm DONT

:)

12. Data: 2002-12-05 11:12:00

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wybrali
> nie
> >

> oni nie sa na diecie optymalnej mimo ,ze tak twierdzi Krysia T

??? A gdzie ja tak napisałam? To jest TWÓJ wniosek. Czy może myślisz,
że ja zawsze podaję linki TYLKO do optymalnych stron???
Gdybyś miał problem ze zrozumieniem mojej intencji to wyjaśniam:
przedstawiłam link grupy kulturystów, którzy
NIE BOJĄ SIĘ ZJADAĆ DUŻYCH ILOŚCI TŁUSZCZU, wiedząc,
że w ten sposób zgubią nadmiary własnej tkanki tłuszczowej - i tyle.

podajac nam
> [...]
> górnej granicy, ale sądząc po ciszy na grupie pewnie prowadzi intensywne
> badania naukowe i pewnie niedługo zobaczymy nowszą wersje diety

Znowu jakieś insynuacje? Jak widać obaj z Jasiem W. bez złośliwości żyć nie
możecie.

13. Data: 2002-12-05 11:21:08

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mdrok" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jezeli mowisz juz o tym to mow dokladniej. Wybrali diete wysokotluszczowa,
> korzystajac tylko z glownej zasady DO. CZyli jedza duzo tluszczow a malo

Odwrotnie. To DO korzysta z głównej zasady diety ketogenicznej.

> weglowodanow, biala zas jedza wiecej niz na normalnej nawet diecie
poniewaz,
> uwazaja ta diete jak REDUKCYJNA!!! Wiec jak mogli by ja wybrac jako staly
> model odzywiania ? Nastpenym razem czytaj dokladniej co jest tam napisane.

A tu się zgadzam

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

MM linki do IG produktów - ale nie po polsku
MIESNIE BRZUCHA - dolna partia
L-karnityna?
ciekawostka, ale pewnie to już wiecie?
hehe