Re: dla globcia i innych antykatolikow

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dla globcia i innych antykatolikow
Date: Wed, 24 Feb 2010 13:25:35 -0800 (PST)

Chiron napisał(a):
> Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
e.googlegroups.com...

> [...]
>
> Chiron
>

> 1. Znalezc czlowieka, z kt?rym mozna porozmawiac nie wysluchujac banal?w,
> konowal?w, idiotyzm?w cwaniackich, lgarstw, falszywych zapewnien, tanich
> sprosnosci lub specjalistycznych belkot?w "fachowca", dla kt?rego branzowe
> wyksztalcenie plus umiejetnosc trzymania widelca jest cala jego kultura,
> kogos bez plaskostopia m?zgowego i bez lizusowskiej mentalnosci- to znalezc
> skarb.
> - Waldemar Lysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na swiecie tw?rczosc. A szczyt tw?rczosci to tworzenie

mieją moralnej różnicy między podsłuchiwaniem obcego szpiega
a podsłuchiwaniem biskupa".

policja polityczna PRL miała za zadanie utrzymywać władzę, która nie
przestrzegała praw człowieka, pozbawiła społeczeństwo własności
prywatnej i wolności słowa. - W różnych czasach stosowano terror,
poniżanie, inwigilację, łamano prawa człowieka. A zawsze chodziło
o podtrzymanie reżimu państwa komunistycznego - .

Zauważyłeś że to samo co komunizm, katolicyzm nienawidzi praw
człowieka, cały czas szlak panów z SB-katolickiego trafia jak człowiek
ma prawa, w greckiej demokracji ten postulat był, o wolności
jednostki, po jego usunięciu powstał system feudalny, czyli Pan i
sługa, we własym państwie ludzie nie mieli praw , podlegali jedynie
panu, dopiero rewolucja francuska przywróciła ludziom prawa .
Zauważyłeś że komunizm zachowywał się tak samo jak kk. Jak wy
nienawidzicie ludzkich praw, tak nienawidzi władza ucisku i jej
funkcjonariusze.