Re: dla globcia i innych antykatolikow

From: J-23 <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dla globcia i innych antykatolikow
Date: Thu, 25 Feb 2010 01:28:03 -0800 (PST)
<hm5eu0$lf6$1@news.onet.pl>

On 25 Lut, 10:12, "Redart" <i...@g...onet.pl> wrote:
> Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w
wiadomoscinews:44545f62-53c6-4dbf-b827-120ab9139b18@
z35g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]
> okres leczenia mieszkaja razem chorzy, ich najblizsi krewni, personel
> psychiatryczny i czarownik. W atmosferze pelnej akceptacji calej
> spolecznosci i poczuciu bezpieczenstwa chorzy poddawani sa róznym metodom
> leczenia, m.in. swoistej psychoterapii grupowej (rodzaj publicznej
> spowiedzi), terapii zajeciowej, terapii praca oraz magicznym zabiegom
> "oczyszczania duszy" woda. W Australii w procesie leczenia szpitalnego
> bierze aktywny udzial rodzina chorego (przenosi sie do szpitala), a czesto
> takze miejscowy uzdrowiciel. Takie i podobne systemy terapii próbuje sie

I tu sie zgadzam w calej rozciaglosci.
Rola roznych religii na leczenie stanow psycho-somatycznych
poszczegolnych wyznawcow jest niewatpliwa.
Wynika to z jednego kapitalnego uwarunkowania, wiara ma swoje zrodlo,
nie w obiektywnych i racjonalnych przeslankach,
bo tych jak wiadomo nikomu nie udalo sie udokumentowac, a w psychice
wyznawcow.
Ulegajacych dosc czesto zbiorowej sugestii, i psychozie.
Wracajac do mysli przewodniej watku, to powtarzam ze poza wszystkim
jest obojetne kto rzuci we mnie przyslowiowym kamieniem.
Jednakowo rzeczony kamien rozbije moja glowe, zarowno w sytuacji kiedy
rzut wykona muzulmanin, i kiedy rzuci katolik.. albo inna cholera
jakas.
Chyba ze jeden z nich jest silniejszy, lub rzut lepiej mu sie uda.

J-23 itede...