Re: dla kju...suzi kju

Data: 2011-11-02 20:30:55
Temat: Re: dla kju...suzi kju
Od: J-23 <k...@g...pl>

On 2 Lis, 20:03, "kju...suzi kju" <u...@k...com> wrote:

> Jesli idzie o to to ja w zamian to, ostatnio znalezione, mnie sie podoba
> bo bujahttp://www.youtube.com/watch?v=dXnOZNuFw6s

related

> A jesli idzie o to, to cóż. Mam juz swoje lata, zeby wiedzieć, ze facet
> to przede wszystkim wzrokowiec a potem dopiero romantyk i to wielce
> pragmatyczny amant o ile nie ma bardziej interesującego wyboru i moze go
> wybrac.Tym bardziej dziwie sie tym związkom piękny i brzydka. A Ty?

Podobnie jak ty mam swoje lata i dawno przestalem sie dziwic
czemukolwiek. Przywolany do tablicy odpowiadam ze zwiazki miedzy
ludzkie warukuja rozne czesto niespodziewane czynniki. Np. przecztalem
niedawno ze w wyniku jakichs badan stwierdzono ze kobiety stosujace
hormonalna antykoncepcje czescie dobieraja sobie mniej atrakcyjnych
panow za partnerow. Moze podswiadomie nie skupiaja sie na urodzie sex-
partnera, i na ewentualnym przyjeciu odpowiednio dobrych genow, bo z
tego dzieci i tak nie bedzie. W istocie jest tak ze dla mezczyzny
uroda partnerki jest cecha niemal najwazniejsza, dla zainteresowania
sie dama. Ale panowie piastujacy wazne stanowiska chetnie zatrudniaja
w charakterze sekretarek czy asystentek dosc nieatrakcyjne kobiety.
Wynika to z tego ze te mniej udzielajace sie na plaszczeznie sex-
polowania damy sa bardzie kompetentne, bardziej sumiennie wykonuja
powierzone zadania, w koncu maja tez wiecej czasu na wykonywanie
obowiazkow zawodowych. Moze tutaj jest jakas spojna analogia, ktora
dalaby sie zastosowac do wyjasnienia poruszanego przez Ciebie
zagadnienia.

> --http://pics.kuvaton.com/kuvei/tired2.jpg
> Bo zawsze to lepiej; gorzej leżeć niż dobrze stać.
> Ale za to jak pupcia uwydatniona.

cos a'propos
Tadeusz Chyła- Ballada o kneziu Dreptaku
http://www.youtube.com/watch?v=Z54oS3pKVDE