dla milosnikow chinszczyzny - fajna stronka

1. Data: 2001-12-30 13:57:36

Temat: dla milosnikow chinszczyzny - fajna stronka
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji szukania dipow do hot pot dla Kaliny trafilam na swietna strone
o chinskiej kulturze kulinarnej - mnostwo przepisow (takze chinskich
mistrzow kuchni), informacje o tradycji i kulturze kulinarnej Chin, duzo
ciekawostek. Warto wrzucic do ulubionych (ja to zrobilam ;-)
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-12-30 14:14:13

Temat: Re: dla milosnikow chinszczyzny - fajna stronka
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@d...com.pl (Herbatka) wrote:

> [...]
>mistrzow kuchni), informacje o tradycji i kulturze kulinarnej Chin, duzo
>ciekawostek. Warto wrzucic do ulubionych (ja to zrobilam ;-)

Herbatka, taka duża i nie umie. I niby gdzie ta stronka...?
Fajnie,że choć komus się udało...:)

AgataW.

1. Data: 2001-12-30 14:36:02

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Herbatka, taka duża i nie umie. I niby gdzie ta stronka...?
> Fajnie,że choć komus się udało...:)
>
> AgataW.

O rany - ale plama - baaaardzo przepraszam - myslami bylam przy obiedzie ;-)
A adres jest nastepujacy:
http://www.chopstix.co.uk/
i teraz to juz chyba wszystko OK
Herbatka, ktora splonela rumiencem wstydu
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

Zyczenia na Nowy Rok
Zeberka z jablkami
Gotowanie w mikrofalowce