dla wielbicieli kenzo

21. Data: 2006-06-20 10:05:58

Temat: Re: dla wielbicieli kenzo
Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:e75uuu$ims$1@news.dialog.net.pl...

> przesylka jest free a clo truskawka zwraca.
> p.

I jeszcze (przepraszam za ten chat) wlasnie sprawdzilam i faktycznie
truskawka clo zwrocila :-)

Iwona

22. Data: 2006-06-20 10:07:39

Temat: Re: dla wielbicieli kenzo i nie tylko kenzo i nie tylko zapachy ;)
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle napisał(a):
> Tak przy okazji,skoro juz i tak jest OT, nie wiesz moze jak wyglada w
> mbanku wydanie tej "wirtualnej karty wypuklej" o ktorej ktos tu
> wczesniej wspomnial?

www.m-bank.pl i wszystko jasne.

-- kasica

23. Data: 2006-06-20 10:44:32

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> nie, electronem nigdzie w necie nie zaplacisz.

no właśnie:)

> "delfinek" to jest wlasnie e-karta.

Na moim electronie jest delfinek namalowany. Dlatego pytam czy o tym mówisz
:)

Agata

24. Data: 2006-06-20 10:46:17

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał(a):
> Mi sie juz wydawalo,ze wszystkie visy sa wypukle :) mea cupla :)

Nie, to jest różnie, sama karta może być w dodatku wszelaka. Z mBanku mam
dwie Visy, jedną płaską debetową, drugą wypukłą kredytową. A mój pierwszy
Mastercard, wypukły, był kartą typu charge, czyli raz w miesiącu obciążano
mi rachunek transakcjami z całego miesiąca.

--
JoP

25. Data: 2006-06-20 11:22:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):

> Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
>
> no właśnie:)

> Na moim electronie jest delfinek namalowany. Dlatego pytam czy o tym
> mówisz :)

a, no to zmienia postac rzeczy. dla mnie delfinek to zawsze
byla ta karta i zadna inna :) powinni zadbac o to, zeby
sie zwierzaki nie powtarzaly, ot co :)

-- kasica

26. Data: 2006-06-20 13:27:13

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> www.m-bank.pl i wszystko jasne.

tak wiem, przyznam sie ze nie chcialo mi sie szukac, siedzialam cala noc
przed kompem probujac odzyskac dane (praca magisterska narzeczonego ) z
uszkodzonej dyskietki i jeszcze rano bylam u znajomego informatyka,
wspolnymi silami czesc danych odzyskalismy. Juz mam serdecznie dosc
wszystkiego i stad klania sie moje lenistwo :D
Jak bede miala chwilke to popełzam po stronie mbanku, dzieki.

pozdrawiam,
Monika
--
"We make a living by what we get,
we make a life by what we give " (Sir Winston Churchill)

27. Data: 2006-06-20 13:28:07

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mastercard, wypukły, był kartą typu charge, czyli raz w miesiącu obciążano
> mi rachunek transakcjami z całego miesiąca.

juz rozumiem. Taka karta typu charge bylaby mi uzyteczna, chyba sie
zakrece kolo banku,zeby takowa wyrobic:) Dzieki za info.

pozdrawiam
Monika

28. Data: 2006-06-20 21:17:13

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał(a):

> juz rozumiem. Taka karta typu charge bylaby mi uzyteczna, chyba sie
> zakrece kolo banku,zeby takowa wyrobic:) Dzieki za info.

Tylko że z używaniem takiej karty przeważnie związane są dodatkowe koszty,
typu 1,2% prowizji od transakcji.

Już lepsza dowolna bezprowizyjna kredytówka i spłacanie jej zawsze w terminie.

--
JoP

woda toaletowa a płyn po goleniu
silikonowy biustonosz