dla wielbicieli szpinaku:)

1. Data: 2004-02-07 20:05:23

Temat: dla wielbicieli szpinaku:)
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

fantastyczny przepis!!! niebo w gebie to malo powiedziane - nie dosc, ze sie
robi blyskiem, to jeszcze tak pieknie i efektownie wyglada na talerzu,
jakbym pol dnia spedzila w kuchni, a nie 10 minut:)

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=133

1. Data: 2004-02-07 20:33:24

Temat: Re: dla wielbicieli szpinaku:)
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robi blyskiem, to jeszcze tak pieknie i efektownie wyglada na talerzu,
> jakbym pol dnia spedzila w kuchni, a nie 10 minut:)

Łał, wygląda super, uwielbiam szpinak, czosnek i sery plesniowe. Jutro TO
zrobię. Dzięk.
Pozdrowionka - Agnieszka
P.S. Ale bez makaronu

1. Data: 2004-02-07 20:53:23

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Łał, wygląda super, uwielbiam szpinak, czosnek i sery plesniowe. Jutro TO
> zrobię. Dzięk.
> Pozdrowionka - Agnieszka
> P.S. Ale bez makaronu

Mam bardzo podobny przepis (a, ze uwieeeeeelbiam szpinak, to jeden z paru).
Tylko, ze najpierw posmaza sie pokrojona w drobna kostke cebule z czosnkiem
(wg gustu i uznania), nastepnie dodaje sie szpinak (najlpeszy jest ten w
kawalkach, nie desce). Po rozmrozeniu doprawia sie sola i pieprzem,
nastepnie dodaje smietany wg uznania i smaku. Na koniec dodac tartego sera
lub sera plesniowego.

Drugi przepis:
Szpinak rozmrozic w garnku. Na patelni przygotowac biala zasmazke. Dodac do
szpinaku, porzadnie wymieszac, zeby nie zrobily sie grudy. Doprawic sola i
pieprzem do smaku, dodac mleka (wg uznania i smaku).

Przepis trzeci:
jw. bez mleka

Pozdrowienia,
Anka

1. Data: 2004-02-07 21:08:34

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>(najlpeszy jest ten w
> kawalkach, nie desce). Po rozmrozeniu doprawia sie sola i pieprzem,

Noo, jasne. Ja nazywam ten szpinak "w brykietach", ale rzeczywiście jest
znaaacznie lepszy. Prawie, prawie taki jak świeży w lisciach.
Pozdrowionka - Agnieszka

1. Data: 2004-02-07 23:04:16

Od: "Garyf" <g...@S...poczta.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> robi blyskiem, to jeszcze tak pieknie i efektownie wyglada na talerzu,
> jakbym pol dnia spedzila w kuchni, a nie 10 minut:)

Ja do tej mikstury szpinakowej zamiast oregano dodaje galki muszkatulowej
(ktora wedlug mnie jest nieodzowna przyprawa jesli chodzi o potrawy ze
szpinaku) oraz zoltko. A zeby polepszyc efekt przy serwowniu potrawy, biore
naczynie zarodoporne, spod smaruje maslem oraz czescia sosu szpinakowego, na
to klade ugotowany makaron o twardosci al dente (nie nitki) i polewam reszta
sosu, na wierzch (zamiast do sosu) rozsypuje rzeczony ser plesniowy
(pokrojony w kostke, IMHO najlepiej nadaje sie rokpol) lub zwykly zotly ser,
a nastepnie zapiekam ok 20-25 min.w temp. ok 180-200st.C.

Polecam. Niebo w ustach.

Garyf

1. Data: 2004-02-08 13:46:50

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Garyf" <g...@S...poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:c03qto$22uj$1@mamut.aster.pl...

> [...]
ser,
> a nastepnie zapiekam ok 20-25 min.w temp. ok 180-200st.C.

Robię dokładnie tak samo.. tyle, że zamiast spagetti używam kolanka lub
penne. Ten przepis kiedyś podejrzałem w nocnych powtórkach Kuronia;)))

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2004-02-10 14:00:35

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

rena:
> [...]
> robi blyskiem, to jeszcze tak pieknie i efektownie wyglada na talerzu,
> jakbym pol dnia spedzila w kuchni, a nie 10 minut:)

jeszcze można zamiast spaghetti ww masę wpakować jako farsz do ciasta
(takie jak do rogali lub francuskie). Oczywiście farsz nie może być tak
rzadki jak sos. Polecam, jest świetne.

Waldek

1. Data: 2004-02-12 19:19:49

Od: "Lilly was here" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robi blyskiem, to jeszcze tak pieknie i efektownie wyglada na talerzu,
> jakbym pol dnia spedzila w kuchni, a nie 10 minut:)

Gdyby tak jeszcze dusić to na wytopionym boczusiu wędzonym :)

--
Lilly was here

Jak przyzadzacie wieprzowine
sernik marmurkowy [P]