dlaczego Kobiety...

11. Data: 2011-02-05 17:24:36

Temat: Re: dlaczego Kobiety...
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 17:37, "katze im koffer [=^..^=]"

> Krótko mówiąc, w jakiej formie przesyłamy-rozsyłamy
> życie na inne wyspy i planety,
> oraz czym, czyli na czym ? :o/

Musi to byc chociaz kawalek jakiegos genotypu, tak?
Chyba, ze wyjdziemy z zalozenia, iz KAZDA komorka
kazdego organizmu zywego, posiada kod, ktory...

No dobra, to jednak NTG ;)

12. Data: 2011-02-05 17:35:46

Od: "katze im koffer [=^..^=]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał

> [...]

Chyba, ze wyjdziemy z zalozenia, iz KAZDA komorka
kazdego organizmu zywego, posiada kod, ktory...

1) musi to być coś, co będzie odporne na
kosmiczne, nieprzyjazne życiu warunki,
czyli kod właśnie.
2) Kto wie, czy z określonych amiokwasów
czy czeguś takiego, nie teorzy się w sumie
coś zawsze określonego... dla informatyka,
który wie, co miesza.

3) pozostaje to coś zapakować na komete
i wio ! w kosmos.

Jeśli się ludzie na Ziermi nie powystrzeliwują,
już całkiem za niedługo człowiek "stworzy ",
a raczej odtworzy organizmy wielokomórkowe,
bo zdaje się bakterie już wyprodukowali, tak ? :o/

I co, nie zaczną zaiedlać planet ?
Nie podejmą prób choćby szalonych ?
:o/
Kto wie, moze w naszej galaktyce nie jesteśmy
pierwszymi dziećmi w tej piaskownicy :o)

No dobra, to jednak NTG ;)

Jakie znowu NTG ?
Kto tak powiedział, jakiś docent
czy może JP2 lub Dalajlama ?
Tylko nie mów, ze De Mello...
:o)

juda.~

13. Data: 2011-02-05 17:42:43

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"katze im koffer [=^..^=]" <j...@w...pln> wrote in
message news:iijtrr$dqa$1@usenet.news.interia.pl...
> -`@'-
>
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> Nie,a co to takiego ? :o/
>
> juda.~

Pułapka na kota.

14. Data: 2011-02-05 17:44:57

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
q.googlegroups.com...
On 5 Lut, 17:15, "katze im koffer [=^..^=]"

> Wiesz, mnie się o to rozchodzi,
> czy ktoś to wygłowił, czy samo tak wyjszło
> z tych praw natury,a le mi jednak wyraźnie wychodzi,
> że to mało prawdopodobne...

Ale CO, bo zamieszales kotem.
Ze malo prawdopodobne, iz samo wyszlo z praw
natury?

No chwila, ale chyba wiesz skad sie biora dzieci.
Nikt nikomu nic nie kaze.

Teoretycznie :)

> I właśnie, rób co chcesz, dola kobiety
> mnie o tym przekonuje..., facetów zresztą też,
> bo samcze życie tez nie jest usłane różami,
> już raczej kolcami...

"Podstawowym prawem każdej istoty żywej jest prawo zachowanie gatunku
i prawo doboru naturalnego. Jest to wrodzony instynkt nie mający nic
wspólnego ze świadomością."

http://interia360.pl/artykul/dobor-naturalny-i-ciagl
osc-pokoleniowa,16075

Chcesz, korzystasz. Nie chcesz, nie korzystasz.
Wiec w czym problem?
?

He...he, najskuteczniej kobietom nogi rozwiera nadzieja wspomożona
pieniądzem.

15. Data: 2011-02-05 17:51:25

Od: "katze im koffer [=^..^=]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> Pułapka na kota.

Hmm...
Masz jakieś fotki ?

Tak czy tak, wszyscy jesteśmy złapani...
na tej planecie..., większe czy mniejsze pudełko,
co to za różnica...

zdar
juda.~

16. Data: 2011-02-05 17:56:02

Od: "katze im koffer [=^..^=]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> [...]

> Wiec w czym problem?
> ?
>
> He...he, najskuteczniej kobietom nogi rozwiera nadzieja wspomożona
=
No cóż, ciekawe, co by mężczyznom "rozwierało nogi",
gdyby to kobiety były silniejsze i miały łatwiejszy
dostęp do koryta...
No włąśnie to mnie ciekawi,
bo mam silne przeczucie, że natura sama z siebie
nieświadoma nie mogła tego tak skombinować...

Nie mówiąc już o tych malunkach na choćby
skrzydłach motyla, co przypominają
te rysunki w zbożu...
Bo sam powiedz, czy zebry były kiedyś
w kwadraty, ale przez dobór naturalny porobiły im
się paski ? :o/

juda.~

17. Data: 2011-02-05 17:58:57

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 15:39, "katze im koffer [=^..^=]" <juda.el.a...@witkiewicz-
kazmirski.pln> wrote:
> Dlaczego Kobiety nie są silniejsze od Mężczyzn ?
> I czy to jest tylko sprawa treningu lub też
> uganiania się za zwierzakami z dzidą ?
> :o/
>
> No nie wiem, ale gdyby kobieta stała się silniejsza,
> a przy okazji samowystarczalna, to kto by rodził
> i niańczył te cholerne bachory...http://www.youtube.com/watch?v=_7C9KbvSJJQ
&feature=related

> juda.~

Ależ są. Ja jestem taka kobietą.
Moje motto to: Pokonaj mnie, albo giń.
Jak na razie udało sie to jednemu mlkofilozofowi :)))))
--
p?rform?rka

18. Data: 2011-02-05 18:02:17

Od: "katze im koffer [=^..^=]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "p?rform?rka" <m...@i...pl> napisał

> [...]

Ależ są. Ja jestem taka kobietą.
Moje motto to: Pokonaj mnie, albo giń.
Jak na razie udało sie to jednemu mlkofilozofowi :)))))

Siostra, mam przedziwne wrażenie, ze Twój przypadek
jest raczej wyjątkiem, niż regułą...

Dasz radę się z tym zgodzić ?

juda.~

19. Data: 2011-02-05 18:19:06

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 18:35, "katze im koffer [=^..^=]"
> "Hanka" <c...@g...com>

> Musi to byc chociaz kawalek jakiegos genotypu, tak?
> Chyba, ze wyjdziemy z zalozenia, iz KAZDA komorka
> kazdego organizmu zywego, posiada kod, ktory...
>
> 1) musi to byc cos , co bedzie odporne na
>     kosmiczne, nieprzyjazne zyciu warunki,
>     czyli kod wlasnie.
> 2) Kto wie, czy z okreslonych aminokwasow
>     czy czegus takiego, nie tworzy sie w sumie
>     cos zawsze okreslonego... dla informatyka,
>     ktory wie, co miesza.
>
> 3) pozostaje to cos zapakowac na komete
>     i wio ! w kosmos.

Gdybym byla facetem, to zabralabym Cie na piwo
i pogadalibysmy o... no, na pewno nie o aminokwasach.
Nie mam sily na takie rowazania.
A poza tym wieje halny i leb mi na, no, migrene mam.

Ja :)
Abocooo?
:)

20. Data: 2011-02-05 18:20:14

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 19:02, "katze im koffer [=^..^=]" <juda.el.a...@witkiewicz-
kazmirski.pln> wrote:

> [...]
> --
> p?rform?rka
>
> Siostra, mam przedziwne wrażenie, ze Twój przypadek

Przypadek powiadasz...hehe.. a ja tyyyyle lat sie zastanawiałam co mi
dolega :)
Tak, jestem wyjątkiem, nie tylko w tym aspekcie i niekoniecznie
pozytywnym.
--
p?rform?rka

Arabowie i Arabeski... (AA)