dlaczego Kobiety...

41. Data: 2011-02-06 18:15:38

Temat: Re: dlaczego Kobiety...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 19:12, O[ ] [ _|) -`@'- ] [O] pisze:

> Albowiem istnieje taka zaczarowana biblioteka,
> a w niej zaczaqrowan półka, na której leży zaczarowana
> książka, w której sa wszystkie odpowiedzi na wszystkie
> ważne pytania...

Tak. 42.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

42. Data: 2011-02-06 18:37:50

Od: "O[ ] [ _|\) -`@'- ] [O]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał

> Tak. 42.

:o)

> --
> Pozdrawiam - Aicha

zdar
juda.~

43. Data: 2011-02-06 18:58:50

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"O[ ] [ _|) -`@'- ] [O]" <j...@w...pln> wrote
in message news:iimoaq$1tp$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
> a w niej zaczaqrowan półka, na której leży zaczarowana
> książka, w której sa wszystkie odpowiedzi na wszystkie

e tam. Zadne czary. Nauka sie to nazywa :)

i.

44. Data: 2011-02-06 19:07:18

Od: "x][x" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> e tam. Zadne czary. Nauka sie to nazywa :)
> i.

Ech, Siostra...
Nauka, powiadasz...

A powiedz mi, ale tak szczerze,
czy Ty byś zdradziła swoje największe tajemnice
ot tak po prostu swoim być może wrogom ? :o/

juda.~

45. Data: 2011-02-06 19:14:40

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"x][x" <j...@w...pln> wrote in message
> [...]
>
> A powiedz mi, ale tak szczerze,
> czy Ty byś zdradziła swoje największe tajemnice
> ot tak po prostu swoim być może wrogom ? :o/

ej bracie. To o co pytasz, to akurat zadna tejemnica. Ksiazka
do biologii, ewolucji i tyle z magii ;)

i.

46. Data: 2011-02-06 19:18:48

Od: "x][x" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> ej bracie. To o co pytasz, to akurat zadna tejemnica. Ksiazka
> do biologii, ewolucji i tyle z magii ;)
> i.

Jesteś tego pewna ? :o/
Że to wszystko jest w książce od biologii ?
http://www.youtube.com/watch?v=inpGlqI5r3E

:o/

juda.~

47. Data: 2011-02-06 21:28:44

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"x][x" <j...@w...pln> wrote in message
> -`@'-
>
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> Jesteś tego pewna ? :o/
> Że to wszystko jest w książce od biologii ?

nie tylko. jestem pewna.

i.

48. Data: 2011-02-06 21:36:50

Od: "x][x" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora