dlaczego Kobiety...

31. Data: 2011-02-05 22:10:48

Temat: Re: dlaczego Kobiety...
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"O [ ] [=^..^=] [O]" <j...@w...pln> wrote in
message news:iikhn5$f32$1@usenet.news.interia.pl...
> =
> A Twoim zdanie geny ukształtowały się niezależnie
> od polowania ? :o/

tego nie wiem. Czlek pierwotny to zbieraczem najpierw byl.

> Taa, jasne..., zwłaszcza jak chce mieć dzieciory...
> A włąściwie to prawie że musi...

e tam, musi. Poki facet bedzie na tym swiecie to on bedzie sie uganial
za babami.

i.

32. Data: 2011-02-05 22:20:17

Od: "O [ ] [=^..^=] [O]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> tego nie wiem. Czlek pierwotny to zbieraczem najpierw byl.

I co, od trzymania koszyka mu się zrobiły takie buły ? :o/
No mnie każdemu, rzecz jasna.
:o)

> e tam, musi. Poki facet bedzie na tym swiecie to on bedzie sie uganial
> za babami.
-
Przeca o tym właśnie mówię...
I ciekawi mnie, kto/co to tak ustawił...

> i.

juda.~

33. Data: 2011-02-05 22:26:23

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"O [ ] [=^..^=] [O]" <j...@w...pln> wrote in
message news:iikif3$gc1$1@usenet.news.interia.pl...
> -`@'-
>
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> I co, od trzymania koszyka mu się zrobiły takie buły ? :o/
> No mnie każdemu, rzecz jasna.

koszyk to chyba byl juz wytwor czleka dosc zaawansowanego :))

> -
> Przeca o tym właśnie mówię...
> I ciekawi mnie, kto/co to tak ustawił...

geny. Jest taka fajna ksiazka, "Egoistyczny gen"(chyba tak jest
przetlumaczone)
poczytaj :)

i.

34. Data: 2011-02-06 04:46:48

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-05 23:26, Iwon(K)a pisze:

> Jest taka fajna ksiazka, "Egoistyczny gen"(chyba tak jest
> przetlumaczone)
> poczytaj :)

Samolubny.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

35. Data: 2011-02-06 04:55:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-05 19:19, Hanka pisze:

> Nie mam sily na takie rowazania.
> A poza tym wieje halny i leb mi na, no, migrene mam.

Ha. A ja się zastanawiam, czemu mnie trzeci dzień głowa boli :)
(bo że mocno wieje, to czuję i słyszę)
Wiosna, ach, to ty?

36. Data: 2011-02-06 07:32:59

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-02-06 05:55, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

Ja.

Qra

37. Data: 2011-02-06 08:56:20

Od: "O [ ] [=^..^=] [O]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> koszyk to chyba byl juz wytwor czleka dosc zaawansowanego :))

No tym bardziej jest sprawa, nie uważasz ?
Skąd w takim razie te wszystkie różnice ?
Już z praoceanu, kiedy dziewczyny były syrenami,
czy tam traszkami, czy dopiero potem ?
:o/

> geny. Jest taka fajna ksiazka, "Egoistyczny gen"(chyba tak jest
> przetlumaczone)
> poczytaj :)

O genach słyszałem, z gruba wiem, co potrafią,
filozofowi zdaje się więcej nie trzeba, zwłaszcza wiejskiemu:)
Nie w tym rzecz, historii nie buduje/rozkłada się
w laboratorium ani za pomocą elektrod wzorów,
lecz za pomoca rozumu i polityki.
A ten jest poważnmą częścią naszej psyche, tak ? :o/

> i.

j.

Ps. Kurcze, a może i powinienem się zająć życiem
płodowym traszek... :o/

38. Data: 2011-02-06 08:58:41

Od: "O [ ] [=^..^=] [O]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał

> Samolubny.

No własnie, jkuż to pokazuje,
że natura jest z gruntu faszystowska :o)
w co nie chcą w żaden sposób uwierzyć zwolennicy Pana,
Stworzyciela Natury.

Może i jest piekna z daleka, moze ma pozłacaną sukienkę,
a nawet tęczową, ale w środku jest pusta, tj. mechaniczna,
chłodna, bezwzględna i w ogóle nieludzka :o/

> --
> Pozdrawiam - Aicha

zdar
juda.~

39. Data: 2011-02-06 18:09:15

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"O [ ] [=^..^=] [O]" <j...@w...pln> wrote in
message news:iilnnm$aum$1@usenet.news.interia.pl...

> [...]
> w laboratorium ani za pomocą elektrod wzorów,
> lecz za pomoca rozumu i polityki.
> A ten jest poważnmą częścią naszej psyche, tak ? :o/

a moze bys tak poszedl do szkoly, zamiast odpowiedzi szukac na tak
wspanialej
i informatywnej/kompetentnej grupie :) univerystet trzeciego wieku albo
dla mlodziezy jeszcze, co?
na pewno tam odpowiedz znajdziesz predzej niz tutaj, nie sadzisz?

> j.
>
> Ps. Kurcze, a może i powinienem się zająć życiem
> płodowym traszek... :o/

to wybierz zoologie :)

40. Data: 2011-02-06 18:12:41

Od: "O[ ] [ _|\) -`@'- ] [O]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> [...]

> dla mlodziezy jeszcze, co?
> na pewno tam odpowiedz znajdziesz predzej niz tutaj, nie sadzisz?

TAK ! Masz Absolutną Rację !
=========================
Albowiem istnieje taka zaczarowana biblioteka,
a w niej zaczaqrowan półka, na której leży zaczarowana
książka, w której sa wszystkie odpowiedzi na wszystkie
ważne pytania...

Tak, słyszałem tę opowieść,
zdaje się od De Mello czy cuś...
Tyle że w to już nie wierzę,
podobnie jak w św. msze czy św. mikołaja...
:o/

> to wybierz zoologie :)

Taak, chyba masz rację.

zdar