dlaczego ja nie odchodze..choc moze to zrobie

21. Data: 2003-02-07 10:24:46

Temat: Re: dlaczego ja nie odchodze..choc moze to zrobie
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Najdziwniejsze jest to, że podobno zmienił się dopiero, kiedy zaszłaś w
> ciążę, o która świadomie się postarał.

W tym akurat nie ma nic dziwnego. To jest naturalne, na tej samej zasadzie w
niektórych związkach zaczyna się psuć po ślubie. Mam wrażenie, że tu ciąża
podziałała właśnie jak ślub - dała pewność, że kobieta jest już na zawsze, że
już nie trzeba się starać...
Ale to, że coś jest naturalne, nie znaczy, że właściwe i pożądane! Naturalne
instynkty płatają nam takie figle, że trudno idąc za ich głosem żyć wśród istot
rozumnych. Niektóre są pożądane, inne są atawizmem i tyle. Nie mogą
samodzielnie decydować o zachowaniu istoty, która się mieni rozumną. Rozum, tak
jak instynkt, też po coś ewoluował.

> Poza tym zastanów się po prostu, czy go kochasz - jeśli nie.....

Jeśli tylko ona kocha, a on nie i nie ma na to szans... to też nie widzę sensu.

> Ola.

Sadira

22. Data: 2003-02-07 10:27:57

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam tylko jedną wątpliwość: dlaczego nazywacie to szantażem?
Przecież to nie
> jest szantaż!

Też to tłumaczyłem - ale wszystkie zawsze mówiły że to perfidna forma
szantażu ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

23. Data: 2003-02-07 10:29:25

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Trzymaj się!

Qwax

24. Data: 2003-02-07 10:40:54

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dalej nie widzę celu mogącego być fundamentem związku.

Bo chodzi raczej nie o stworzenie fundamentów, a o rozpoznanie, czy one w ogóle
istnieją.

"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę i mądrość bym potrafiła te rzeczy
rozróżnić."

W tym "szantażu" chodzi o to ostatnie...

> Nie umiem.

Bo to pytanie do psychologa lub socjologa raczej, niż do mężczyzny. Mężczyźni
się przecież od siebie różnią, często o wiele bardziej, niż dany mężczyzna od
konkretnej kobiety.

> Dla mnie - mniejsze szanowanie kobiety 'bo jest w ciąży'
> jest nie do pojęcia. Nawet gdyby 'zlapała faceta na bachora' (nie w
> opisywanym przypadku) to powodem utraty szacunku może być jej
> charakter (umozliwiający taki postępek) a nie jej stan. W przypadku
> ciąży 'chcianej' chłop może wiele wybaczyć ale nie może przestać
> szanować. (no chyba że kobieta sama sie nie szanuje).

Nie każdy, tak jak Ty, kieruje się w życiu rozumem i kulturą, nie każdy
ma "kręgosłup moralny". W dodatku ci, co go nie mają, najczęściej nawet nie
zdają sobie z tego sprawy.

Często, gdy im się to uświadomi (najlepiej tak, żeby sądzili, że sami do tego
doszli) uczą się tego. To tak na pocieszenie :-)

> Pozdrawiam
> Qwax

Sadira

P.S.
Nie jestem psychologiem, ani socjologiem,
tylko się mocno tymi dziedzinami interesuję,
bo zahaczają one o to, czego się uczyć "muszę" i...
są przydatne i ciekawe :)

25. Data: 2003-02-07 10:54:32

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podjelas decyzje.
Trzymam kciuki za Ciebie

Agata

26. Data: 2003-02-07 10:57:44

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam tylko jedno pytanie: czy on wie, że nosisz się z zamiarem odejścia?
> ciach resztę

nie chcę być wredną Pytią, ale dla mnie to jednoznacznie wskazuje na tę
trzecią w związku...

trzymaj się Sago i rób to co uważasz za najlepsze dla siebie i dzidziusia ,
twój partner jest dorosły i jeśłi zdecyduje ze jednak chce tworzyc rodzinę z
tobą to na pewno poinformuje cię o tym jego zachowanie, bo z tego co piszesz
to na jego słownych deklaracjach niekoniecznie mozna polegać

pozdr. Joanna

27. Data: 2003-02-07 10:59:54

Od: "saga" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to teraz powiem wam jak zareagowal przed chwila moj TZ gdy mu
powiedzialam ze rozmawialam z tata i ze jak bede iala jeszcze sile to sie
dzisiaj wynosze(zreszta wiele razy mowilam mu co jest nie tak i ze tak dalej
byc nie moze itp.).
Jaka jego reakcja? Cytuje: Rob sobie co chcesz, ja juz mam dosc ciaglych
pretensji do mnie twoich i mojego ojca(podkreslam mojego!- to dodane ode
mnie:)). mam to gdzies- boli mnie brzuch, zab i plecy...
biedaczek cholera, po prostu on wymaga opieki! No i taka wlasnie jest
reakcja. Chyba nie musze komentowac
ewa

28. Data: 2003-02-07 11:05:21

Od: "saga" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oleńka" <o...@b...wroc.pl> wrote in message

> [...]
>
> Z drugiej strony człowiek to nie tylko zbiór instynktownych zachowań. Mamy
> wolę i potrafimy panowac nad naszymi emocjami. U faceta Sagi nie widać
prób
> zapanowania nad swoimi kaprysami, a wręcz sprawia on wrażenie, jakby
chciał,
> żeby Saga odeszła i prowokował ją do tego. Nie powie jednak
> wprost:"spadaj", bo nie miałby potem wygodnego wyjaśnienia "przecież sama
> mnie opuściła". W ten sposób będzie się czuł dobrze, a kolejn partnerka
> będzie pocieszać małego misia, którego "porzuciła jakaś wredna baba" i w

Odnosze to samo wrazenie Olu. Jak raz sie wyprowadzilam to mowil znajomym ze
jestem jakas nienormalna, ze jestem w ciazy i sie wyprowadzam pewnie po to
zeby sie spotykac z innym itd. Same bzdury. Sam nie moze powiedziec spadaj
wiec zachowuje sie tak zebym juz nie dala rady i sie wyniosla. No to w koncu
mu sie udalo
ewa

29. Data: 2003-02-07 11:11:13

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

mnie opuściła". W ten sposób będzie się czuł dobrze, a kolejn partnerka
będzie pocieszać małego misia, którego "porzuciła jakaś wredna baba" i w

Ola

30. Data: 2003-02-07 11:16:53

Od: "saga" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale wytlumaczcie mi jak tak mozna sie zachowywac w stosunku do matki swojego
(przyszlego) dziecka ktora jest w 34 tygodniu ciazy?!!! Jak do cholery
mozna?! Ja bym nie umiala...
ewa

dlaczego nie odchodzimy? dlaczego nie odchodzę?
Wzory zaproszeń na ślub
naklejki
Jak masz DOM i duza dzialke powinienesz je miec...............
Oświadczenie rządowe w sprawie Sokratesa