dlaczego małe dziewczynki

91. Data: 2010-02-19 22:18:07

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wnioski godne nioski.

Ja się nie niosę. Ja się objawiam szerokim (uśmi)echem. ;)

Ewa

92. Data: 2010-02-19 22:18:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-19 23:15, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Z czytaniem ze zrozumieniem coś już gorzej - qrza ślepota chyba, bo słonko
> zaszło było juz dawno...

"Wnioski godne nioski" jak to powiada tutejszy wajdelota.

Qra

93. Data: 2010-02-19 22:19:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 23:07:46 +0100, tren R napisał(a):

> najfajniejsze jest, że błahy temat, dał taki wspaniały wynik :)

Błahy? Hmmm, i to ojciec córkom...
--

Ikselka.

94. Data: 2010-02-19 22:19:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 19-luty-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ja tam teściowej nie lubie

Hm... nie chcę przypominać pewnego wątku, o którym pamiętam. ;)

Ewa

95. Data: 2010-02-19 22:19:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Najbardziej rozwinięta fizycznie chearleaderka na pokazie we Wrocku
> w ub. roku:

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/zawody_cheerleade
rs_we_wroclawiu_95443.html#6

Sorry, chodzi o czwartą minaturkę do przodu od tej (Little Stars).

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

96. Data: 2010-02-19 22:20:07

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
[.....]

> ?

Np. widząc liderkę zespołu młodszym dziewczynom działa wyobraźnia.

97. Data: 2010-02-19 22:22:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Chcesz w to wierzyć tak bardzo?

http://www.youtube.com/watch?v=f8Kimx_J_F0
i następne. Wszystkie detale jak na dłoni.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

98. Data: 2010-02-19 22:23:27

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[........]
> Biorąc pod uwagę fakt, że sporo cheerleaderek to kilkunastolatki (16-18),
> rzeczywiście stanowią one rarytas dla wszystkich pedofili.
>
> Qra

Zgadzam się :)

99. Data: 2010-02-19 22:24:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> "Aicha"

> http://www.wiadomosci24.pl/artykul/zawody_cheerleade
rs_we_wroclawiu_95443.html#6

> Sorry, chodzi o czwartą minaturkę do przodu od tej (Little Stars).

Czirliderek? Ten to ma dopiero przesrane u XL ;)

--

Paulinka

100. Data: 2010-02-19 22:25:31

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> I słusznie - bo są różne rodzaje tańca.
> W tym na rurze.
> :->

Jako, że w przedszkolu wszystko mniejsze, to na rurce...

Stalker

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)