dlaczego małe dziewczynki

131. Data: 2010-02-19 22:49:11

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 23:35:22 +0100, medea napisał(a):

> [...]
rs_we_wroclawiu_95443.html#6

> Jako hodowany na przyszłego homosia. ;)

Ależ dlaczego? - tylko na kąsek dla niego.

--

Ikselka.

132. Data: 2010-02-19 22:50:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-luty-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

bosz, to dwoje rodziców psychologów ...

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

133. Data: 2010-02-19 22:50:31

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[........]
> A to wolno oddzielić??? - super! Czyli nieważne, co prowokuje zgrabna
> dziewczyna z dekoltem do pasa i spódniczką po szyję wychodząca z obcym
> facetem z nocnej dyskoteki - ważne, że na pewno NIE kieruje nią potrzeba
> bycia zgwałconą...
> :->
> --
>
> Ikselka.

To gwałty są aż tak okropnie powszechne ?

134. Data: 2010-02-19 22:50:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-luty-10, Himera wlazł między psychopatów i wykrakał:

> a co to jest czirliderka?

taki skaczący po boisku pompon:)

--

komuś tu psycha klęka, a ja się zaraz dowiem komu.

135. Data: 2010-02-19 22:51:27

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-19 23:44, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]
> dziewczyna z dekoltem do pasa i spódniczką po szyję wychodząca z obcym
> facetem z nocnej dyskoteki - ważne, że na pewno NIE kieruje nią potrzeba

To teraz wysyłamy tę nieletnią czirliderkę do nocnej knajpy? Co jej
jeszcze zafundujemy? HPV? Trypra? Piątkę głodnych dzieci w domu?

Qra

136. Data: 2010-02-19 22:52:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Ale to się nie liczy, bo oni akurat mają luźne gacie i długie koszulki.

Ale są rozgrzani :D

> Qra, ale czasami je ściągają, jak Fredrik Ljungberg, i wtedy nikną i
> bledną wszystkie cheerleaderki świata

Oro, no! Spać miałam iść, a teraz co??? :P

--
Pozdrawiam - Aicha (idę po ślinociąg :D)

137. Data: 2010-02-19 22:52:38

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Słowny, uczciwy, prawy, wierny i wolny od zboczeń jest tylko jeden
> osobnik męski. Reszta to kloaka (no, może na razie z wyjątkiem zięcia).
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

A ile Aicha dekad raczyła przekroczyć jeśli wolno spytać ? :))

138. Data: 2010-02-19 22:52:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-luty-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dnia 2010-02-19 22:55, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Właśnie, treneiro, zamiast pomponów i krótkiej kiecki kup córce
> różaniec. Może być różowy.

spoko, to już babcie obczaiły.
ja kupię pejczyk. babciom wytłumaczę, że do pokutnego smagania się po
pleckach.

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

139. Data: 2010-02-19 22:53:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 23:37:00 +0100, Qrczak napisał(a):

> Ciebie córki nie naśladowały?

Ależ oczywiście! Dzięki temu są, jakie są. Zawsze śmiały/śmieją się z
chirliderek, zwłaszcza z ich mentalności pożal się Boże, stawiają je wręcz
na równi z tipsiarami.

> Pozwól innym naśladować nie tylko Ciebie.

Pozwalam. Myślę, że sporo tych innych własnie dzięki mnie otworzyło oczy na
coś, o czym nigdyby nie pomyślało beze mnie.

> Qra, ocenę skutków pozostawiam przyszłym pokoleniom.

Byle myślały.

--

Ikselka.

140. Data: 2010-02-19 22:53:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> wiesz, mi się czirliderki jakoś źle kojarzą - ale chyba właśnie jakoś
> niesłusznie.

Mnie się od dzisiaj chyba też zaczną źle kojarzyć. ;)

A serio - IMO to jeszcze jedno małpie zapożyczenie z USA, ale jeśli się
dziecko przy okazji trochę pogimnastykuje, to nie widzę powodu, żeby
widzieć w tym coś złego.

Ewa

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)