dlaczego małe dziewczynki

221. Data: 2010-02-19 23:54:22

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 00:25:32 +0100, medea napisał(a):

> Moja na balet chodzi od półtora roku.
> Normalnie Sodoma i Gomora.

I występuje na stadionach w przerwach między meczami?
:-/

--

Ikselka.

222. Data: 2010-02-19 23:55:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 00:27:31 +0100, medea napisał(a):

> A niektóre rzeczy to nawet od samego Boga dane. ;)
>
> Ewa

Czyli co - co Bóg dał, niech se weźmie byle gnojek?
Bo tak wynika z Twojej postawy.
--

Ikselka.

223. Data: 2010-02-19 23:55:58

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[......]

> Głupota, tylko ludzka głupota. O nią tutaj chodzi.
> Ty masz chyba fobię, ktorą chcesz wmówic mnie.
> --
>
> Ikselka.

Nie mam fobii. Tak to zwyczajnie działa. N Ciebie chyba też. Cały dzisiejszy
świat stawiając na głowie tzw. problemy kobiet dzieli ludzi na
kobiety-mężczyźni.

224. Data: 2010-02-19 23:55:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 00:28:01 +0100, Nagash napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hln6c4$1sv$3@node1.news.atman.pl...
> [.........]
vst

> :)
> O ile się nie mylę to facet grający Jezusa popełnił samobójstwo.

No wiesz, nie wszyscy jednak jesteśmy Jezusami - choć tak się niektórym
zdaje :->
--

Ikselka.

225. Data: 2010-02-19 23:56:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 00:28:45 +0100, medea napisał(a):

> A raczej - w pakiecie na parkiecie.

Bardzo poważne podejście matki, kobiety i wogle.

--

Ikselka.

226. Data: 2010-02-20 00:02:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 00:39:06 +0100, Stalker napisał(a):

> Mnie się kojarzą? :-) Ja ci tylko pokazałem do czego prowadzi TWÓJ tok
> rozumowania :-) Czy siatkarki nie są skąpo i seksownie ubrane? Czy nie
> wystepują przed "tłumem składającym się niemal wyłącznie z ogólnie
> rozentuzjazmowanych samców, w tym tych INNYCH BARDZIEJ"? Czyż nie
> kierują nimi ambicja i chęć podobania się?
>
> Chcąc być konsekwentną musiałabyś potępić również te dziewczyny...

Wiesz, chciałabym Ci jakoś dać do zrozumienia (bo to Ci się jako młodemu
tacie może przydać), że zdolność skutecznego zapobiegania zagrożeniom w
życiu dzieci, sczzególnie własnych, nie polega na generalizacji, lecz na
indywidualnym, wnikliwym traktowaniu realiów.
--

Ikselka.

227. Data: 2010-02-20 00:04:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 00:40:35 +0100, Stalker napisał(a):

> Chiron chyba już śpi :-)

Dziś już życzę całej nierozumiejącej (czyżbyaby?) reszcie beztroskiego
towarzyszenia córkom na meczach.
Pompony w górę!

--

Ikselka.

228. Data: 2010-02-20 00:04:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie chodzi o popularność.
Chodzi o anonimowe poczucie...

Jak dziecko się banuje w domu to będzie ono poszukiwać możliwości
zrealizowania swoich deficytów społecznych bardziej drapieżnie niż inne.

Jeszcze chcę nawiązać do twojej dyskusji nt wpływu "człowieka przybijanego
do krzyża" na "stwarzanie" "zdrowego emocjonalnie człowieka" i problemów
6-latka z zaakceptowaniem przegranej w grę planszową.

Co do zasady się zgadzam.
[Notabene: czujesz ją doskonale emocjonalnie.]

Pozostaje kwestia interpretacji.
Demonizujesz moim zdaniem poziom zdolności do doświadczania,
przetwarzania i kierowania się emocjami _złożonymi_ dzieci.

Dzieci to są takie niezwykłe istotki, które eksperymentują np z wyrywaniem
musze skrzydełek, zamykania owadów w słoikach/pudełkach, zaś zceny
z kreskówek, w których ktoś spada z dużej wysokości i zostaje z niego
miazga, albo na kogoś spada coś ciężkiego i prasuje go na wiór, albo
ktoś tłucze kogoś po głowie [im wiekszym przedmiotem tym lepiej i im
bardziej "fruwa" przy tym głowa tym lepiej] rozśmieszają je.
[Jako nastolatkowie dzieci będą namiętnie grać w strzelanki z fruwającym
mięsem w roli głównej... itp i nie interpretują tego tak jak byś chciała.
To dla nich zabawne.]

Krótko mówiąc: dzieci są takimi biernymi-para-psychopatami,
ponieważ ich zdolność do przetwarzania emocji złożonych jest niska.

I dlatego na większości dzieci nawet widok krwawych scen w filmach
nie będzie robić negatywnego (odrzucającego) wrażenia.
Podobnie jest też nie odbiorą traumatycznie emocjonalnie edukacji
np nt całunu turyńskiego tak jak sądzisz.

Po prostu dzieci nie potrzebują przepracowywać/wypierać negatywnych
emocji w tego typu sytuacjach, gdyż ich zakres i poziom jest u nich realnie
[jeszcze] bardzo ograniczony (w porównaniu z tymże w wieku dorosłym).

Ale uwaga: to się zmienia każdego dnia i w każdej godzinie.

Pod wpływem czynników środowiskowych.
A te mogą zamienić bierną-para-psychopatię dziecięcą na czynną
para-psychopatię.

Jakie to mogą być negatywne czynniki?
Ogólnie są to "twarde" i realistyczne klimaty psychopatyczne.

I w tym sensie taka edukacja nt całunu turyńskiego jest tej klasy
"ziarenkiem"
klimatu "twardej" psychopatii (podobnie jak filmy dla dorosłych z
drastycznymi
scenami zabójstw, okrucieństwem... czy choćby również "niewinne" klapsy).

I własnie po to aby NIE stymulować negatywnie/blokować rozwoju
emocjonalnego dziecka spychając je na pozycję aktywnych form
psychopatycznych, czy pozostawiając je same sobie ich własnej,
naturalnej nad-skłonności do uznawania za "normalne", aprobaty
i uaktywniania się w ich psychice cech psychopatycznych (takich
jak np lekceważenie dla fizycznego bólu odczuwanego przez innych),
nie należy je zabierać na wycieczki w miejsca przyjazne dla ich
para-psychopatii, bo to znacząco zaburza (spowalnia, zmienia kierunek)
ich _normalnego_ marszu na ich drodze rozwoju emocjonalnego.

Czyli niezupełnie z uwagi na ich rzekomą bezposrednią traumę emocjonalną.

Może troche zagmatwałem, ale mam nadzieję, że jest to czytelne.

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hln66g$1sv$2@node1.news.atman.pl...

Przenieś to na grunt zaściankowej Polski, gdzie tradycji 'bycia
popularnym' nie ma.

229. Data: 2010-02-20 00:06:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 00:44:15 +0100, Nagash napisał(a):

> [........]

> A faceta rozumiesz ?

Bardzo dobrze - dlatego właśnie nie popieram wystawiania dziewczynek na
stadionach.
--

Ikselka.

230. Data: 2010-02-20 00:09:43

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[.......]

> Bardzo dobrze - dlatego właśnie nie popieram wystawiania dziewczynek na
> stadionach.
> --
>
> Ikselka.

Obawiam się, że mylisz i to ciężko faceta ze zboczeńcem. Dlaczego ?

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)