dlaczego małe dziewczynki

381. Data: 2010-02-21 18:38:38

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 19:08:46 +0100, medea napisał(a):

> Dla Ciebie, ponieważ poza swoimi postami żadnej treści
> nie raczysz zauważyć.
>
> Ewa

Chcesz powiedzieć, że gadam sama ze sobą?
:-)

--

Ikselka.

382. Data: 2010-02-21 18:39:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Hę? Czego to się człowiek nie dowie z tych grup dyskusyjnych...
>
> Primo - czy każda dyscyplina czymś nam zagraża - albo kurewstwem albo
> kalectwem?

Na poziomie zawodowstwa niestety raczej tak :-)
(chyba że szachy i brydż też uznamy za sport)

> Secundo - czy wszystko trzeba od razu traktować wielce profesjonalnie?

Dokładnie :-)

To jest tez błąd, który IMO popełnia Chiron, sugerując, że zastępstwem
dla np. kibicowskiej gimnastyki dziewczynek miałby być balet.

Jako, że temat sportu, zajęć dla dzieci i przedszkolaków, wczesnych
szkolniaków jest mi dużo bliższy niż Chironowi, to dorzucę historyjkę
dopiero co przeżytą:

Nasza Hanka bardzo lubi właśnie zajęcia ruchowe w grupach i jak w
przedszkolu zrezygnowano z tańców, to strasznie chciała żeby ją zapisać
na jakieś takie "wygibasy". I przyszedł jej do głowy ten balet też.
Ale jak chcieliśmy ją zapisać, to się okazało, że zajęcia baletowe są
strasznie na poważnie i od razu że tak powiem z konkretną wizją
przyszłości. Bardzo poważne i wyczerpujące ćwiczenia plus co jakiś czas
wizytacja ze szkoły baletowej w celu "wyłowienia" talentów i
przeniesienia do szkoły baletowej...

Jako, że nie wydaje mi się żeby Hanka faktycznie chciała czegoś takiego,
więc zapisaliśmy ją do sekcji tanecznej, gdzie sobie "tańczy", głównie
rozwijając się ogólnie ruchowo.

I właśnie takie rytmiki, grupy taneczne, gimnastyki, cheerleadering to
jest propozycja dla dziewczynek, które wcale nie chcą (a ich rodzice tym
bardziej) pchać się w "profesjonalizm" od przedszkola

Stalker

383. Data: 2010-02-21 18:45:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 19:12:03 +0100, medea napisał(a):

> Nic złego nie widzieć u chirliderek - uznawać je za autorytet. To się
> nazywa ta Twoja żelazna logika!

Podobna jak Wasze wnioski z moich wypowiedzi.

--

Ikselka.

384. Data: 2010-02-21 18:47:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 19:13:55 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-02-21 18:39, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A wydawało mnie się, że one w dłoniach mają pompony. A to błąd

Machają wszystkim, co mają - nie tylko w dłoniach.

--

Ikselka.

385. Data: 2010-02-21 18:50:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 19:19:12 +0100, medea napisał(a):

> A niedawno twierdziłaś, że byli głupi i ślepi. Już zmieniłaś zdanie?

Nie zmieniłam, gdzie widzisz zmianę? Przecież wyraźnie piszę, że popierali
dyrygenta pomimo, że jego sprawki wyszły na jaw. Nie wiem, o co Ci chodzi.

--

Ikselka.

386. Data: 2010-02-21 18:51:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 19:22:00 +0100, Stalker napisał(a):

> A jaka to dyscyplina sportowa, jazda nago na oklep na szalejącym rumaku? :-)
>
> Stalker, jest już w programie olimpijskim? :-D

A to tylko na olimpiadach wolno kobietom na koniu?
--

Ikselka.

387. Data: 2010-02-21 18:56:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 19:30:08 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-02-21 18:38, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Twoje córki miały zapewne niewątpliwe szczęście zdawać maturę starą.

Akurat to nie jest klu sprawy, jaką maturę zdawały moje córki. Są chlubnymi
wyjątkami, które poradziłyby sobie z każdą maturą - bez podpierania się
dysfunkcjami umysłowymi.

--

Ikselka.

388. Data: 2010-02-21 19:00:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 19:34:22 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-02-21 19:16, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ale skauting jest cacy. Czirliderka be. Cacy jest również choinka .

Nie jest, bo cycków nie ma.
:->

> Za
> to jakby chciał w Wigilię zagubiony wędrowiec Mikołaj z workiem
> przyleźć, to go trzeba psami poszczuć.

W Wigilię jest Adama i Ewy, a nie Mikołaja. Mikołaja jest 6 stycznia. No,
ale skoro komuś wszystko jedno, to w sumie niech go sobie zaprasza nawet 22
lipca albo 1 maja.

--

Ikselka.

389. Data: 2010-02-21 19:01:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 19:56, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Akurat to nie jest klu sprawy, jaką maturę zdawały moje córki. Są chlubnymi
> wyjątkami, które poradziłyby sobie z każdą maturą - bez podpierania się
> dysfunkcjami umysłowymi.

Tam nie było nic o dysfunkcjach, tylko o nowej maturze i czirliderkach.

Qra

390. Data: 2010-02-21 19:02:20

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 19:47, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Machają wszystkim, co mają - nie tylko w dłoniach.

Dowcipnie.

Qraq

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)