dlaczego małe dziewczynki

401. Data: 2010-02-21 19:33:55

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie zmieniłam, gdzie widzisz zmianę? Przecież wyraźnie piszę, że popierali
> dyrygenta pomimo, że jego sprawki wyszły na jaw. Nie wiem, o co Ci chodzi.

Wcześniej pisałaś, że musisz oczy ludziom (rodzicom) otwierać, żeby nie
było takich sytuacji, jaka zdarzyła się w chórze chłopięcym. A tutaj
jednak wychodzi, że oczy tamci mieli szeroko otwarte od samego początku.

BTW stawiamy przecinek przed "pomimo że". Już nie pierwszy raz widzę ten
błąd u Ciebie, więc to chyba nie przypadek.

Ewa

402. Data: 2010-02-21 19:34:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A to tylko na olimpiadach wolno kobietom na koniu?

Hm, ja takiego szału na żywo nie widziałam.

Ewa

403. Data: 2010-02-21 19:35:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:29:34 +0100, medea napisał(a):

> Nie, raczej do obrazu(y).

No tak, to nic nowego przecież :-)

--

Ikselka.

404. Data: 2010-02-21 19:39:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 20:33, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]
>
> BTW stawiamy przecinek przed "pomimo że". Już nie pierwszy raz widzę ten
> błąd u Ciebie, więc to chyba nie przypadek.

To kielecczyzna. Nowa lepsza odmiana polszczyzny. Ale nie dla dys-

Qra

405. Data: 2010-02-21 19:42:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Na poziomie zawodowstwa niestety raczej tak :-)
> (chyba że szachy i brydż też uznamy za sport)

Hm, chyba nie wiesz, co mogą szachy z człowieka zrobić, jeśli rodzice
(bądź on sam) za bardzo chcą sukcesu.

> Nasza Hanka bardzo lubi właśnie zajęcia ruchowe w grupach i jak w
> przedszkolu zrezygnowano z tańców, to strasznie chciała żeby ją zapisać
> na jakieś takie "wygibasy". I przyszedł jej do głowy ten balet też.
> Ale jak chcieliśmy ją zapisać, to się okazało, że zajęcia baletowe są
> strasznie na poważnie i od razu że tak powiem z konkretną wizją
> przyszłości. Bardzo poważne i wyczerpujące ćwiczenia plus co jakiś czas
> wizytacja ze szkoły baletowej w celu "wyłowienia" talentów i
> przeniesienia do szkoły baletowej...

U nas było podobnie, tzn. Maja chciała na balet ze względu na zabawę,
taniec i stroje. Najpierw zaprowadziłam ją na zajęcia do uznanego
baletmistrza w mieście (który ma ponoć wielkie sukcesy). Kiedy jednak
zobaczyłam (tak tak, obserwowałam te zajęcia w całości, jakby się ktoś
chciał czepiać, że dziecko z oczu spuszczam ;) ), jakie pan baletmistrz
ma podejście do dzieci - cholernie poważne - to od razu udałam się do
najbliższego nam MDK-u na zajęcia do bardzo przyjemnej młodej pani,
która daje tym dzieciakom po prostu się wybawić, a przy okazji uczy
m.in. jak się ładnie i z gracją poruszać. Ja te zajęcia traktuję po
prostu jako kolejną formę gimnastyki.

Ewa

406. Data: 2010-02-21 19:42:59

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 20:34, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

A jeździsz konno?

Qra

407. Data: 2010-02-21 19:43:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Zawodostwa.

Weź się uspokój:

http://www.sjp.pl/zawodostwo

http://www.sjp.pl/zawodowstwo

Ewa

408. Data: 2010-02-21 19:44:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 20:31, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Przysłowie o koszuli znasz?

Qra, o polszczyźnie

409. Data: 2010-02-21 19:45:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 20:30, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Hint: przynosi, nie zbiera.

Qra

410. Data: 2010-02-21 19:46:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-02-21 10:08, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

test-athletes-of-2009#page/1

wniejsze_sportsmenki_wedlug__Maxima_.html

html
aja-seksowne-siatkarki,artykul.html

tenisistki-us-open-i-wybierz-najpiekniejsza

> Szachy! Tylko szachy
>
> Qra, dla pełnoletnich najlepiej ruskie

A nie pomyliło Ci się z ruską ruletką?
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)