dlaczego małe dziewczynki

651. Data: 2010-02-23 21:50:59

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Owszem, spory: Paulinka, Stalker, Qra... i parę innych osób.

Ale ja pytam, czy masz wybór? No w końcu z kimś trzeba pogadać.

Ewa

652. Data: 2010-02-23 21:51:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-23 22:41, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie mam problemu, jak ktoś się ze mnie śmieje. Jednak to wydało mi się
> po prostu nudne. I tyle. Dałem znajomym- pomyślałem, że może jednak nie
> potrafię się śmiać z siebie- no ale oni nie znają kontekstu. To któż to
> ma ocenić? IMO- zbyt rozwlekłe, dużo wydłużeń, przeciągania, zwykłego
> przynudzania w stylu pijanego wodzireja na weselu.

No fakt. Ty się czasami nawet posuwasz do ekstremalnych skrótów
przycinając posty (o sygnaturkę).

Qra

653. Data: 2010-02-23 21:53:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-02-23 22:45, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> U mnie! W folderze Spam! I zostanie przebaczone.

Ok dawaj zdalny dostęp i będę pokutę odbywać.

--

Paulinka

654. Data: 2010-02-23 21:55:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> osoby".
>
> Tylko przedtem zrób skrinszota, bo potem nie będziesz mogła niczego
> znaleźć ;)

Masz to samo, że bałagan jest zawsze kontrolowany, a jak zrobisz
porządek, to nie możesz niczego znaleźć?
Jeśli tak, to witaj siostro:)

--

Paulinka

655. Data: 2010-02-23 21:55:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> no ale oni nie znają kontekstu. To któż to
> ma ocenić?

To naszej (już chyba czterech osób) oceny nie cenisz? ;)

Ewa

656. Data: 2010-02-23 21:57:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ale ja pytam, czy masz wybór? No w końcu z kimś trzeba pogadać.

Doprecyzowując: zwykle po takiej "końskiej gonitwie", w której nie
podołasz, szybko szukasz sobie kogoś do słodkiego poszczebiotania.

Ewa

657. Data: 2010-02-23 21:58:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-23 22:55, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> To naszej (już chyba czterech osób) oceny nie cenisz? ;)

Test (S)ENdera zdaje się nie miał oceniać. Miał eliminować z domu
Wielkiego Brata.

Qra

658. Data: 2010-02-23 21:58:21

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To naszej (już chyba czterech osób) oceny nie cenisz? ;)
>
> Ewa

Czterech? Dawaj tę listę:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

659. Data: 2010-02-23 21:59:12

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-23 22:53, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Ok dawaj zdalny dostęp i będę pokutę odbywać.

Osz... zanim mi zrobisz w mielonce bałagan, to Ci chyba zaocznie wybaczę!!!!

Qra

660. Data: 2010-02-23 21:59:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Czterech? Dawaj tę listę:-)

Szczegóły to tylko u Wildsteina znajdziesz :)

--

Paulinka

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)