dlaczego pączki kupne są lepsze?

121. Data: 2005-11-24 20:37:56

Temat: Re: dlaczego pączki kupne są lepsze?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dm57hk$42n$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie kumasz subtelnej różnicy? Zapewniam Cię, ze gdyby przepis kulinarny
> miał
> zawazyc na Twoim zyciu lub zdrowiu, lub Twoich zwierzat, to dalabym Ci go
> bez wahania :)

nie napisalam, ze chodzi o zycie lub zdrowie zwierzaka, ale musze sie z tym
pogodzic, ze ty wiesz lepiej.

122. Data: 2005-11-24 20:39:51

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja doskonale wiem, o co chodzi :))) I uważam, że zachowanie tej tu Waszej
> silnej grupy pod wezwaniem jest żałosne.

ja tu nie jestem w zadnej grupie, pisze za siebie.

> Ubawiłam sie setnie, tyle moje.

to moze napisz, jakich przepisow nam jeszcze nie podasz, to jeszcze bardziej
sie ubawisz:)

123. Data: 2005-11-24 20:45:31

Temat: Re: dlaczego p?czki kupne s? lepsze?
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
> wiadomosci news:675bo111chrc7g46btkm8q6ab5og0jcqsd@4ax.com...

> w kwestii tajemnic popierasz guska - twoja sprawa. ale dlaczego
> konsekwentnie omijasz jej niegrzeczne wypowiedzi w tym watku, a nie
czepiasz
> sie innych? myslalam, ze jestes obiektywna, ale widze, ze nie jestes.

Ja tylko dodam, że Guśka poniosła fantazja po agresywnych atakach ze strony
żądnych krwi uzytkowników. :)
Pozdrawiam, Agata (infantylny gbur)

124. Data: 2005-11-24 20:52:34

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kumasz subtelnej różnicy? Zapewniam Cię, ze gdyby przepis kulinarny
> miał
> zawazyc na Twoim zyciu lub zdrowiu, lub Twoich zwierzat, to dalabym Ci go
> bez wahania :)

nie wierzę Ci nic, a nic, bo niby dlaczego mamy Ci wierzyć

Nie pozdrawiam
Jędrek

125. Data: 2005-11-24 20:53:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie tylko ja

Pierz
K.T. - starannie opakowana

126. Data: 2005-11-24 20:54:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Nov 2005 21:30:25 +0100, "siliana"
<t...@o...pl> wrote:

>Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

>widzisz - twoja infantylnosc pozwolila ci dac odpowiedni komentarz:) na
>idealnym poziomie infantylnosci:)

A mnie sie wydaje, ze Gusiek sie tu naigrawa z infantylnosci
oburzonych

pierz
K.T. - starannie opakowana

127. Data: 2005-11-24 20:55:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Nov 2005 21:32:05 +0100, "siliana"
<t...@o...pl> wrote:

> [...]
>sie innych? myslalam, ze jestes obiektywna, ale widze, ze nie jestes.

A jest ktos OBIEKTYWNY??? W tym watku? Eee, chyba nie

Pierz
K.T. - starannie opakowana

128. Data: 2005-11-24 20:56:49

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:b2aco1to11h7mrot92jq5an0gmpdnd315f@4ax.com...

> Nie, nie tylko ja

no tak, ty i tatiana. jest was wiecej.

129. Data: 2005-11-24 20:57:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Nov 2005 21:45:31 +0100, "Gusiek"
<a...@W...onet.pl> wrote:

>U?ytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

>czepiasz
>
>Ja tylko dodam, ?e Gu?ka ponios?a fantazja po agresywnych atakach ze strony
>??dnych krwi uzytkowników. :)
>Pozdrawiam, Agata (infantylny gbur)

A bo dawno kew sie nie polala, moze za duzo jest osob, ktore
uwazaja, ze kazdy przepis im sie nalzey, wyplbrzymiaja jakies
cosie itepe...ale pamietaj, jak bedziesz znac panaceum na wrzody,
pryszcze, zeza i inne to ten tego :P

Pierz, co mu sie juz nie chce czytac i odpisywac na ten jalowy
watek, Oshin miala racje
K.T. - starannie opakowana

130. Data: 2005-11-24 20:58:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Nov 2005 21:52:34 +0100, J?drek
<a...@p...onet.pl> wrote:

>nie wierz? Ci nic, a nic, bo niby dlaczego mamy Ci wierzy?
>
>Nie pozdrawiam
>J?drek

Ty istniejesz w liczbie mnogeij????

Pierz