dlaczego pączki kupne są lepsze?

141. Data: 2005-11-25 10:02:36

Temat: Re: dlaczego pączki kupne są lepsze?
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> Juz dajcie sobie spokoj z tajemnica rodzinna...prosze......

Ale dlaczego dać spokój?
Powiedz, proszę, o ile to nie jest tajemnica rodzinna :)
--
pa, BasiaBjk

142. Data: 2005-11-25 10:05:27

Temat: Re: dlaczego p?czki kupne s? lepsze?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 11:02:36 +0100, BasiaBjk
<b...@q...pl> wrote:

>U?ytkownik Krysia Thompson napisa?:

>Ale dlaczego da? spokój?
>Powiedz, prosz?, o ile to nie jest tajemnica rodzinna :)

Bo mi sie juz nie chce na ten temat pisac...
mam lepsze na glowie - oproznic moj ppkoj DZIS...co wedlug mnie
jest rzecza niemal niemozliwa...remont sie to nazywa i rozwalanie
scian - fachowiec ma pogrzeb w rodzinie w poniedzialek, mowi, ze
przyjdzie jutro rozwalac te w/w sciane ...mnie jutro nie ma,
slubny bedzie przeskakiwal przez graty....straszne...dodam, ze
remont u nas trwa od lipca

Pierz
K.T. - starannie opakowana

143. Data: 2005-11-25 10:57:28

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:9bodo1ln4ndb0j3khi83f74u2ue85kt54b@4ax.com...

> Bo mi sie juz nie chce na ten temat pisac...

To juz nie jest smieszne? Prosze o odrobine konsekwencji - skoro to takie
normalne to nie powinno Cie denerwowac.

--
"Zaluj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

144. Data: 2005-11-25 11:13:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To juz nie jest smieszne? Prosze o odrobine konsekwencji - skoro to takie
>normalne to nie powinno Cie denerwowac.

Po pierwsze dlaczego "denerwowac" - gdzie napisalam, z emnie
denerwuje?
po drugie - gdzi ejst napisane, ze mam byc konsekwentna? Nigdy
nie mialam takich ambicji
Po trzecie zart mielony w kolko przestaje byc smieszny, jesli o
to chodzi
Po czwarte - prosic mozesz

Pierz
K.T. - starannie opakowana

145. Data: 2005-11-25 11:46:43

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:i9sdo1dka2v0n2urbgvmdkbc3or432m0lp@4ax.com...

> Po pierwsze dlaczego "denerwowac" - gdzie napisalam, z emnie
> denerwuje?
> po drugie - gdzi ejst napisane, ze mam byc konsekwentna? Nigdy
> nie mialam takich ambicji

Tak myslalem. U wielu osób puste hasla i dobre rady dotyczace innych
przegrywaja w kontakcie z praktyka na wlasnej skórze.

> Po trzecie zart mielony w kolko przestaje byc smieszny, jesli o
> to chodzi

Zwlaszcza jesli przestaje dotyczyc innych..?

--
"Zaluj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

146. Data: 2005-11-25 13:52:10

Temat: Re: dlaczego pączki kupne są lepsze? I serniki też.
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2005 09:43:46 +0100, Waćpanna lub waćpan flower, w
wiadomości <news:dm6is4$rn1$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Taa, zapewne. Już Cię widzę jak nagle wszyscy Ci odpowiadają w ten sposób
> "Mam przepis, ale nie dam", "Mam na to sposób, ale nie dostaniesz" -
> KONSEKWENTNIE traktując Cię tak, jak mówisz, że Ci to nie przeszkadza.

Twoje widzimisię mnie mało obchodzi.
Ja mam rodzinę do przepisów, ksiaązki kucharskie, strony internetowe,
znajomych.
Bez p.r.k. nie umrę :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

147. Data: 2005-11-25 14:31:41

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Fri, 25 Nov 2005 09:43:46 +0100, Waćpanna lub waćpan flower, w
> wiadomości <news:dm6is4$rn1$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Twoje widzimisię mnie mało obchodzi.

I tą błyskotliwą ripostą proponuję zakończyć wątek.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

148. Data: 2005-11-25 15:17:44

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Do Twych tajemnic alchemicznych mam stosunek obojętny, natomiast
> zaciekawiło mnie, co chciałaś przekazać grupowiczom przez tę wyszukaną
> metaforę? ;)

E tam, od razu przekazać, chciała być "trandy", ot co.;>

Pozdrawiam,
Akulka

149. Data: 2005-11-25 15:21:40

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Akulka napisał:

> E tam, od razu przekazać, chciała być "trandy", ot co.;>

To też przekaz :)
--
pa, BBjk, pracując

150. Data: 2005-11-26 21:06:38

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:b6ndo15tpvdscgqf9k0tai3ehmatmodagj@4ax.com...

> To daj Jej te dluuuuga liste p[rzepisow na paczki i ich warianty
> - jak zbierzesz i zaczniesz drukowac to lec dokupic papieru do
> drukarki

nie musze - moja mama akurat robi dobre paczki, ale takie domowe - nie
smakujace, jak by chciala autorka watku - jak sklepowe, ale mi takie
odpowiadaja.

> A ja nie mam Mamy juz i od czasu, jak wyszlam za maz to
> mieszkalam i mieszkam za daleko, zeby leciec po prosbie ;) fajnie
> tak miec O.do Z.S. :)

wlasciwie nie zdarza mi sie latac po prosbie. jak juz sie widzimy (rzadko),
to ona tak sie cieszy, ze zawsze na obiad jest to, co my lubimy:) a jak mam
straszna ochote np. na pierogi, to ide do knajpy - wybredna nie jestem.

> Przepis wedlug Kota:
> 3 szklanki maki
> 1 szklanka wrzatku
> 1 lyzka masla
> szczypta soli.

dzieki:)

> A obgotowana ta kapusta najpierw, zeby sie nie lamala? Moze za
> duzo farszu per lisc? Ja mniejsze liscie skladam tak, ze
> wygladaja na wieksze, poza tym, jak chca sie rozlatywac, to je
> bardzo ciasno ukladam w saganie badz naczyniu piecykowym.

wiesz co - ja wogole nie jestem zdolna manulanie i dania wymagajace duzej
precyzji to powinnam sobie odpuszczac. za to inne rzeczy wychodza mi
lepiej - ciasta, zapiekanki, salatki itp. wiec juz nie chce porywac sie na
100 golabkow czy pierogow:)

Puchatek
gnocchi ze szpinaku i ricotty
niedzielny informatyk - przepis