Re: dluga spodnica na szerokie biodra ???

Data: 2005-07-13 12:14:31
Temat: Re: dluga spodnica na szerokie biodra ???
Od: Lia <L...@p...onet.pl>

Dnia 2005-07-13 13:56:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> no wlasnie, w latach 80. mialam te kompleksy. trauma zostala
> do dzis :)

Coś jest w tych latach 80. Ja ostatanio potraktowałam powieki turkusem, i
rozbiłam sobie złudzenie, że będę wyglądać jak Banda i Wanda ;]

> aha, takich prostych "na topielice" najbardziej :/ bue :)

Eee, nie... tak troche od czaszki włosy powinny odstawać...

> a ty wez kontener plynow do trwalej, walkow, papilotow i innych
> niewygodnych i niszczacych wlosy oraz psychike swinstw do zakrecania
> wlosow prostych, z roznym skutkiem.

No dobra. Remis :D

> galaretke! ale to nie jest jadalne? :)

Jeszcze nie wiem ;]
Ale generalnie chodzi o Gelle Control Eugene Perma... i dział marketingu
ma w tyłku maila z prośbą o podanie namiarów na miejsca, gdzie sa dostępni,
to co mają na www ma się nijak do rzeczywistości... i pewnie znowu zostanie
Allegro.

--
Lia