długie spanie

1. Data: 2004-09-22 21:41:54

Temat: długie spanie
Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio spie ponad 10 godzin (chodze spac ok 0:00 -1 a wstaje po 10...) i
nie wiem jakie są tego przyczyny. Normalnie potrzebuję okolo 8-9 godzin
snu. Wiem, ze gdybym nastawiła budzik, zepsułabym sobie dzień.
Pewnie to ma związek z warunkami panującymi na zewnątrz, ale nie można
się aż tak uzależniać od pogody. Teraz akurat mam możliwośc długiego
spania, bo jestem studentka i dopiero w październiku zacznę się męczyc.
No własnie - ale co robic, zeby się nie męczyć, zeby mieć energię do zycia
po krótszym śnie? Chodzic wczesniej spac?- mam problemy z zasypianiem
przed godziną 00:00. I co tu zrobic?

Pozdrawiam

Gosia

2. Data: 2004-09-22 23:45:15

Temat: Re: długie spanie
Od: "piszczyk_dino" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejdzie Ci może z wiekiem. To znaczy będziesz krócej spała. Ja skończyłem
studia już 22 lata temu i ciągle kładę się spać po 2, a wstaję rano. Czasami
dosypiam po południu.

3. Data: 2004-09-23 09:44:23

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No własnie - ale co robic, zeby się nie męczyć, zeby mieć energię do zycia
> po krótszym śnie? Chodzic wczesniej spac?- mam problemy z zasypianiem

a co robisz poza spaniem?? moze organizm trzeba wyrwac ze 'snu zimowego'?

4. Data: 2004-09-23 18:27:37

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Gosia,

Dnia 22 września 2004 (23:41:54)
Na temat "długie spanie"
begin message:

> I co tu zrobic?

Zmecz sie czyms :) Wstan raz wczesniej, bedziesz zmeczona ale po kilku
razach przyzwyczaisz organizm. Daje rady ale tez sie ich nie trzymam,
rozniez jako student dlugo spie, tyle ze sie klade ok 3 a wstaje skoro swit
o 12, przyjdzie pazdziernik to sie wtedy zadziala.

Posesjusz
ICQ: 3385742

5. Data: 2004-09-23 19:45:52

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> napisał w wiadomości

> a co robisz poza spaniem?? moze organizm trzeba wyrwac ze 'snu zimowego'?

Pewnie masz rację - troche mało się ruszam, z powodu braku bodźców i marnej
pogody. Hmm, nie wiedziałam, że ludzie wpadają w sen zimowy :)
Raczej siedzę cały dzień w domu, czasem się przejdę trochę po podwórku, a
tak to latam od komputera do kuchni albo do swojego pokoju. Na szczęście
mam duzy dom :)
Poza tym czuję ciagłe przygnębienie... ach, ta jesien.

Gosia

6. Data: 2004-09-23 19:48:32

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_> napisał w wiadomości

> [...]
swit
> o 12, przyjdzie pazdziernik to sie wtedy zadziala.

To może najlepiej zacząć te drastyczne metody, ale od października ;)
Moze na razie powinnam zaakceptowac swoje lenistwo, potem to sobie
odbiję :))

Pozdrawiam
Gosia

7. Data: 2004-09-24 07:13:27

Od: "Bursztynka" <d...@o...pl!!!@!!!> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam podobny problem ze wstrawaniem rankiem :) Budze sie o 7 ale
stwierdzam ze nie chce mi sie wstawac i zasypiam ponownie do 10. Przyjdzie
pazdziernik (to juz niedlugo!!! :( , wroca studia i wroci przyzwyczajenie do
rannego wstawania a poki co radowac sie z wolnych chwil i robic co sie chce
:) Po co wstawac rano jak potem nie ma i tak nic ciekawego do robienia (np.
przygotowanie do zajec).

To jest moja wizja na poranne wstawanie :)

Pozdrawiam,
BURSZTYNKA

8. Data: 2004-09-26 11:00:54

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Bursztynka,

Dnia 24 września 2004 (09:13:27)
Na temat "długie spanie"
begin message:

> Przyjdzie
> pazdziernik (to juz niedlugo!!! :( , wroca studia i wroci przyzwyczajenie do
> rannego wstawania a poki co radowac sie z wolnych chwil i robic co sie chce

Swieta racja, spijmy dlugo, w koncu jestesmy studentami :) Zacznie sie
pazdziernik zaczniemy drastyczne sposoby odzwyaczajania sie ;)

Posesjusz
ICQ: 3385742

9. Data: 2004-09-26 17:08:08

Od: "Smif" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że długi wieczorny spacer, lub jakieś ćwiczenia powinny pomóc. Tylko w
czasie tych spacerów ubieraj się ciepło, żebyś nie prosiła nas za kilka dni,
abyśmy dali Ci genialny lek na przeziębienie. ;)

Torbiel Bakera, podkolanowa - doświadczenia
ciąża - odczucia pulsacyjne w brzuchu
serwis diagnozujący
Co sądzicie o Nolvadexie ?
duży sokoli nos