do Jurka :-)-kolagen i złamania ;-)

91. Data: 2004-10-12 10:57:18

Temat: Re: do Jurka :-)-kolagen i złamania ;-)
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
news:hoyzoa0550eh$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov

> Jasne. W takim razie wszystko już zostało powiedziane. Pozostaje tylko
> powtarzać.

Zdarza się ze ktos się pomyli i wtedy powstaje coś nowego ;)

Slawek

92. Data: 2004-10-12 11:06:46

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą slawek, spowodowaną tym faktem frustracją:

Akurat się nie mylisz.

puchaty

93. Data: 2004-10-12 12:33:21

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

przejawialiby zdolności kulturotwórczych, i tak jak małpy,
pozostaliby na drzewach.
> Chwila? Jak mają rysować skoro nie zeszły z drzew?

Ale nie wszystkie małpy dzisiaj żyją na drzewach :)
Wiele z nich żyje na przykład wśród ruin dawnych kultur orientalnych,
mogłyby z nudów zacząć coś pacykować na ich ścianach. Ale najpierw musi
powstać impuls myślowy. To wyobraźnia podpowiada realizację pomysłu.
Nie ma wyobraźni -> nie ma pomysłu -> nie ma realizacji -> nie ma
efektu w postaci np. rysunków naskalnych.
A więc gdyby roślinożerstwo małp mogło wyzwolić w ich mózgach
kulturotwórstwo, to mielibyśmy dzisiaj na to wiele przykładów
u różnych gatunków małp.

Krystyna

94. Data: 2004-10-12 13:08:22

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ckeuol$f8v$1@news.onet.pl...

wiadomości news:ckent9$2b5$1@news.onet.pl...

, rolnictwo

> mówi o tych ostatnich 10-12 tys lat burzliwego rozwoju ludzkości?
wciągu których człowiek dokonał skoku cywilizacyjnego niepotykanego
> w dziejach ??

> czy powinnismy byc jak te dzieci doktora kwasniewskiego-
> małe ,głupie i niedorozwinięte??

No nie przesadzaj, nie w twoim wieku... ;>
Twoja wiekowa taryfa ulgowa na rozkoszowanie się dziecięcą
głupotą minęła bezpowrotnie.
Teraz, jako dorosły homo sapiens masz obowiązek główkować.

Krystyna

95. Data: 2004-10-12 13:09:59

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ckeg5p$r97$1@news.onet.pl...

wiadomości news:ckeft4$acs$1@news.onet.pl...

> chyba nie przemyślałaś tego

A może to ty nie przemyślałeś?
Idąc twoim tokiem myślenia, zniewolone zwierzęta powinny sobie
wykombinować jakieś wytrychy, tudzież w jakikolwiek inny sposób
przechytrzyć człowieka, który je zniewala i zwiać.
Wszak ostatnio jacyś geniusze okryli że zwierzęta myślą
abstrakcyjnie :)

Krystyna

96. Data: 2004-10-12 13:13:01

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Krystyna*Opty*, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Nie ma wyobraźni -> nie ma pomysłu -> nie ma realizacji -> nie ma
> efektu w postaci np. rysunków naskalnych.

Krysia, Ty zdaje się nic nie malujesz?

puchaty

97. Data: 2004-10-12 13:22:49

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...

> Akurat się nie mylisz.
>
> puchaty

Hmmmm , zauwazyłeś ze ostatnio czesto osiągamy consensus ??

Slawek

98. Data: 2004-10-12 13:25:06

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą slawek, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Hmmmm , zauwazyłeś ze ostatnio czesto osiągamy consensus ??

ola boga!!!!

slawaty

99. Data: 2004-10-12 13:28:32

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ola boga!!!!
>
> slawaty

nio tak ;)

Puchaslaw

100. Data: 2004-10-12 14:38:29

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w
wiadomości news:110ebhw589z49.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov
> Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem
podzielę się
> z Tobą Krystyna*Opty*, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Krysia, Ty zdaje się nic nie malujesz?

:) To naprawdę nic trudnego... :)
Ale oczywiście z mistrzami ścigać się nie będę :>

Zresztą... gdy się jest zdrowym, jest tyle innych ciekawszych zajęć :)

Krystyna

yeeees !!
yeeees !!
Moja dieta a wyniki badan
dolne partie brzucha - jak je znowu zobaczyc ?:)
program komputerowy - odchudzanie?