do Lii, Isi i pozostalych zainteresowanych w sprawie kraziezy programu

1. Data: 2003-10-18 10:02:49

Temat: do Lii, Isi i pozostalych zainteresowanych w sprawie kraziezy programu
Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

pisze posta po to zeby osobty jaki Lia czy Isia i inne jeszczek torym zachce
sie mnie oskarazac i wyzywac od zlodziejek to przeczytaly i zastanowily sie
czy maja prawo

NIE SCIAGNIELAM TEGO PROGRAMU A W TYM KRAJU (I WIELU INNYCH) JESZCZE NIKOGO
SIE NIE SKAZUJE I NIE PRZYPINA MU SIE LATKI PRZESTEPCY ZA SLOWA! WIEC
ZASTANOWCIE SIE CZY WASZE OKRESLANIE MNIE MIANEM ZLODZIEJKI ZA TO CZEGO NIE
UCZYNILAM BYLO ZASADNE.
JAK NARAZIE PRAWO POLSKIE NIE PRZWIDUJE SKAZYWANIA ZA CHCECI CZY ZAMIARY
A JAK JUZ NADMIENILAM PROGRAMU NIE SCIAGNELAM!!!!!

i nie krzyczalam tylko pisalam duzymi literami zeby co poniektorzy ktorzy
czytali moje posty i nie zauwzyli ze juz wczesniej o tym napisalam teraz to
zuwazyli

zniesmaczona

<<<<<<<< quieta non movere>>>>>>>>
-----ICQ 41974126------GG 1143327-------

1. Data: 2003-10-18 10:17:50

Od: ISIA <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I tu sie mylisz. Za zamiar przestepstwa nie, ale za
> slowa stanowiace pomowienie, naruszenie dobr osobistych
> juz tak.
> W kontekscie Waszej burzliwej dyskusji Twoj zamiar, z
> ktorego zrezygnowalas, nie podlega karze (aczkolwiek
> pomysl byl nieetyczny), ale nazwanie kogos zlodziejem
> jest karane - o ile faktycznego dokonania kradziezy nie
> mozna udowodnic. A jesli ktos posiada dowody
> przestepstwa, to jego obowiazkiem jest zgloszenie
> odpowiednim organom (zamiast nazywania przestepcy
> zlodziejem czy morderca), bo ukrywanie dowodow tez

A zatem przepraszam Nicki za pomowienie jej o bycie zlodziejka, podczas
gdy ona tylko miala taki zamiar, z ktorego zrezygnowala z nieznanych
przyczyn.

EOT

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-10-18 10:21:03

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

odpowiednim organom (zamiast nazywania przestepcy
zlodziejem czy morderca), bo ukrywanie dowodow tez
Nina

1. Data: 2003-10-18 10:27:19

Od: "Kwizak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcecie sobie podyskutowac, to proponuje sie przeniesc na priv

1. Data: 2003-10-18 13:41:40

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iris" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> MU
>
> I tu sie mylisz. Za zamiar przestepstwa nie, ale za
> slowa stanowiace pomowienie,

<STOP> a wasze slowa o to ze ja jestem zlodziejka nie byly pomowieniem????
Wam wolno bylo mnie oskarzac bezpodstawnie????
Czytajcie dziewczyny co ja pisze a nie tylko wybielajcie siebie!!!
Czytajcie co pisza inni i sporbujie zrouzmiec a nie tylko sluchajcie
siebie!!!!!
Wy oskrazylyscie mnie, ale Wam bylo wolno teraz zadnej nie przyjdzie do
glowy przeprosic albo chociaz napisac cos co nie bedzie dalszym pograzaniem
sie

zniesmaczona

1. Data: 2003-10-18 13:42:24

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zatem przepraszam Nicki za pomowienie jej o bycie zlodziejka, podczas
> gdy ona tylko miala taki zamiar, z ktorego zrezygnowala z nieznanych
> przyczyn.

przprosiny przyjete, w takim razie moj poprzedni post re na posta Iris byl
niepotrzebny

a co do powodow to bylo ich wiele

pozdr

1. Data: 2003-10-18 13:43:12

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak chcecie sobie podyskutowac, to proponuje sie przeniesc na priv

dzieki za propozcyje, ale ja zostalam oskarzona publicznie i tylko
publicznie moge sie dopominac jakiej kolwiek rehabilitacji i przeprosin
propzycja chybiona

pozdr

1. Data: 2003-10-18 14:49:22

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał(a):
> ale ja zostalam oskarzona
> publicznie i tylko publicznie moge sie dopominac
jakiej
> kolwiek rehabilitacji

Nicky, tylko raz dotychczas zabralam glos w tej
dyskusji, jedynie na temat przepisow prawa. Masz
satysfakcje, zostalas przeproszona za oskarżenie, ale
czytajac Twoje ostatnie posty odnosze wrazenie, ze nie
wszystko zrozumialas. Ktos wzburzony popelnil blad
nazywajac Cie z wyprzedzeniem zlodziejka, tak, jakbys
juz popelnila ten czyn. Wystarczylo napisac "jesli to
zrobisz, bedziesz zlodziejka". Drobna, ale bardzo
istotna roznica. Nie zmienia to jednak faktu, ze Twoj
zamiar byl _godny_potepienia_ i na potepienie
_zasluzyl_ .
W swietle prawa ustawowego jestes niewinna, ale
istnieje tez inne prawo - moralne, etyczne, obyczajowe.
To prawo nakazuje potepiac sam zamysł i wzbudza uczucia
nieufnosci, niecheci do osoby "niepewnej".
Nie uwazasz, ze z Twojej strony, zamiast gwaltownego
bronienia sie w stylu "przeciez nie zrobilam",
wystarczylyby np.slowa "przepraszam, macie racje, nie
pomyslalam, ze moge zrobic zle"? Juz dawno byloby po
dyskusji i stosunek grupowiczow do Ciebie, nawet tych
wzburzonych, pozostalby przyjazny.
Na _wzajemne_ przeprosiny i wyciagniecie reki do zgody
nigdy nie jest za pozno...
Pozdrawiam
Nina

1. Data: 2003-10-18 17:27:34

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> istotna roznica. Nie zmienia to jednak faktu, ze Twoj
> zamiar byl _godny_potepienia_ i na potepienie

no bo faktycznie za mysli i slowa trzaba ukarac.... :/
mam pytanie ile razy w zlosci powiedzialas o kims albo do kogos "ja go chyba
zabije"???? tak sie mowi czasami, prawda?
no wiec pewnie ci sie zdarzylo i co poszlas siedziec???? ukrali cie za
slowa????
nie, wiec nie pisz takch glupot

> W swietle prawa ustawowego jestes niewinna, ale
> istnieje tez inne prawo - moralne, etyczne, obyczajowe.
> To prawo nakazuje potepiac sam zamysł i

jw......glupio piszesz, ale czekam kiedy zaczniecie czytac w myslach i karac
za mysli..... zwlaszcza te ktore jeszcze sie komus w glowie nie
zrodzily.....ale a noz moglyby

> [...]
> bronienia sie w stylu "przeciez nie zrobilam",
> wystarczylyby np.slowa "przepraszam, macie racje, nie

za co mialam przepraszac???? za oskrazenia ze mimo ze nic nie zrobilam
zostalam osadzona???? nikt nie nie upewnil ale na zapas przylepil mi
latke???
sorry, ale nie moglabym sobie spojrzec w twarz po czyms takim....

>Juz dawno byloby po

nie bedzie, niestety dopoki ludziom bedzie tak latwo ferowac wyroki

> dyskusji i stosunek grupowiczow do Ciebie, nawet tych
> wzburzonych, pozostalby przyjazny.

Lia byla bardzo przyjazna???????????? wtedy kiedy nawet nie wiedziac czy ma
podstawy napisala ze jestem zlodziejka, a jak odpisalam ze nie sciagnelam
tego programu nawet nie raczyla tego zauwazyc w tekscie....poprostu
utwierdzala sama siebie ze ma racje...........
nie rozsmieszaj mnie.....

> Na _wzajemne_ przeprosiny i wyciagniecie reki do zgody
> nigdy nie jest za pozno...

a kogo ja mam przepraszac???? i za co???
za to ze jestem zlodziejka????
ze nic nie zrobilam i zostalam osadzona???

niestety to nie jest dobry pomysl, sam fakt ze nie znajac osoby, nie wiedzac
jak bylo z tym programem, nie majac prawa do wydawania takich opnii jednak
to zostalo zrobionea za to nie bede przepraszac
swoja droga myslalam ze ta romowa juz jest skonczona. szczerze ja nie chce
waszych przeprosin, na nic mi one kiedy tak latow rozdajecie wyroki
(bezpodstawne) to rownie latwo wam przyjdzie przepraszac
ale widac ja musze przeprosci za moje mysli........... i slowa ktore w sumie
zadnej z was nie robily krzywdy ani nie urazily....
a ja nie bede przepraszac za nieuczynione krzywdym jezeli ktoras sie
obrazila bo cos jej sie wydawalo lub poczula sie obrazona to niestety nie
wiem co kogo obraza, kazdy z nas jest inny rownie dobrze moze sie okazac ze
kogos obraza to ze gdzies w tekscie zapomnialam przecinka.....

:(

1. Data: 2003-10-18 18:47:59

Temat: Re: do Lii, Isi i pozostalych zainteresowanych
Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał(a):
> wiec nie pisz takch glupot

No coz, wobec tego teraz ja przepraszam za to, ze chce
zgody, ze chce czytac posty merytoryczne i na temat,
zamiast klotni i docinkow w co drugim watku.
Przepraszam Ciebie i wszystkich skorych do klotni sie
za to, ze moje pojecie slowa "dyskusja" oznacza
spokojna polemike, w atmosferze poszanowania cudzych,
nawet skrajnie odmiennych, pogladow.
Na szczescie na tej grupie wypowiada sie wiele
sympatycznych, zyczliwych innym osob.
Nina

Parapetówka i prezenty na nią
Fruttini w Warszawie