do WOFW

1. Data: 2002-10-11 12:01:58

Temat: do WOFW
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z gory przepraszam tych grupowiczow, ktorzy nie zrozumieja o czym mowa.
Ale to taka przeciez grupka, gdzie nie raz dochodzi do kontaktow nie w pelni
formalnych.
Prawda?

a teara tresc:
otrzymalem zdjecia winogron i przepieknych lisci od przedstawiciela
Wschodniej Frakcji. No cudo. Pokazalem zonie. Wyrazila zachwyt i po chwili
dodala, rozumiem, ze winniczka bedzie PREZENTEM dla mnie?
No i tak Wschodnia Frakcja pograzyla w finansowej rozpaczy Frakcje
Galicyjska.
Wojtek Pa

2. Data: 2002-10-11 12:24:00

Temat: Re: do WOFW
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WojtekP" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> otrzymalem zdjecia winogron i przepieknych lisci od przedstawiciela
> Wschodniej Frakcji. No cudo. Pokazalem zonie. Wyrazila zachwyt i po chwili
> dodala, rozumiem, ze winniczka bedzie PREZENTEM dla mnie?

Rozsądna dama! :-)))

> No i tak Wschodnia Frakcja pograzyla w finansowej rozpaczy Frakcje
> Galicyjska.
Nie przejmuj się. Damy tak już mają! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-10-11 12:41:49

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozsądna dama! :-)))

> Nie przejmuj się. Damy tak już mają! :-)

Co tam Damy, i tak będzie tak jak one chcą, chyba, że nie będzie.
O co chodzi z tą Galicją i Wschodem?
Posty mi gdzieś pouciekały i sam nie wiem kto z Galicji, kto ze Wschodniej
G. a kto z Krakowa i czy działka to G. czy Rz.K.
Jakby co to mała ściąga w załączeniu:
http://wiem.onet.pl/wiem/00aa07.html
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

4. Data: 2002-10-11 20:50:36

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"WojtekP" <d...@p...com.pl> writes:

> otrzymalem zdjecia winogron i przepieknych lisci od przedstawiciela
> Wschodniej Frakcji. No cudo. Pokazalem zonie. Wyrazila zachwyt i po
> chwili dodala, rozumiem, ze winniczka bedzie PREZENTEM dla mnie?

No widzisz, i teraz możesz szaleć do woli, zawsze argumentując, że
zwiększasz wartość/zawartość prezentu :)

> No i tak Wschodnia Frakcja pograzyla w finansowej rozpaczy Frakcje
> Galicyjska.

Taaa...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Notoryczny ateista z Łomży
Prowokował ludność, chodząc w komży.

5. Data: 2002-10-12 20:49:55

Temat: Re: do WOFW w sprawie galicji do Jerzego
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Posty mi gdzieś pouciekały i sam nie wiem kto z Galicji, kto ze Wschodniej
> G. a kto z Krakowa i czy działka to G. czy Rz.K.
Dzialka lezy poza granica Rzeczpospolitej Krakowskiej, a poniewaz tam bedzie
winniczka, to ona nalezy do Galicji. Ponadto rozpoczalem biznesowa
peregrynacje do Lwowa juz pisalem co za cudowne miasto slicznych dziewczyn,
znakomitego jedzenia i swietnej wodki, ze o zabytkach nie wspomne. Stad
myslami czesto jestem w prawdziwej galicji.\
A propos Lwowa - zapomnielem powiedziec, ze kupilem prawdziwy kwas chlebowy
w formie suszu do zrobienia. ciekawym, co wyjdzie, a poki co racze sie
resztkami tripierca - ja nie moooge!
Wojtek

Róże i czosnek
Zamki grozy