Zamki grozy

1. Data: 2002-10-10 21:35:48

Temat: Zamki grozy
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I znów niespokojna natura moja zaprowadziła mnie do nagrodzonego "Zielonym
Laurem" Z.Sz.P miesięcznika "Ogrody". W numerze 7/2002, oprócz reklamy firmy
Heissler, której założyciel wynalazł był podobno krasnala ogrodowego, uwagę
moją przykuł krótki artykulik z czterema zdjęciami pt. Zamki grozy. Autor,
M. Czyński proponuje urozmaicenie pejzażu (w domyśle ogrodowego) budowlami
jak z bajki. "Siedziba elfów wśród tulipanów? A może straszne zamczysko w
otoczeniu mchów?...Miniaturowe zamki lub ruiny...mogą być charakterystycznym
punktem orientacyjnym na działce ( to może być szczególnie przydatne dla
koleżeństwa notorycznie zajmującego się produkcją win, nalewek i ratafii)
lub (hehehe) domkiem dla wodnego ptactwa na wyspie pośrodku stawu... Jeżeli
umieścimy zamek na skalniaku, to może nawet wyobrazimy sobie, że to
rycerska siedziba w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej". Autor zapewnia
ponadto, że zamki "będą się wyróżniać na najbardziej kwiecistej rabacie". To
rozwiało moje wątpliwości tym bardziej, że budową takich miniaturowych
zamków zajmują się artyści-ceramicy i rzemieślnicy. Teraz pozostaje mi
czekać aż powstanie z gliny miniaturowy zamek "Neuschweinstein", bo innego
żona nie pozwoli mi umieścić na działeczce.
Niestrudzony poszukiwacz doznań estetycznych Ja...cki
PS. W nawiasach są moje uwagi.

2. Data: 2002-10-10 21:57:44

Temat: Re: Zamki grozy
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub (hehehe) domkiem dla wodnego ptactwa na wyspie pośrodku stawu...>

Niestrudzony poszukiwacz doznań estetycznych Ja...cki
:)))))
istotnie przyznam
ze przemysliwuje nad umieszczeniem czegos u siebie na srodku stawu
:)
najprawdopodobniej bedzie to granitowa foczka
no ale zastanawiam sie
jak to bedzie wygladalo
gdy tak jak w tym roku opadnie mi 60-70 cm wody
:(
foczka bedzie prawie naturalnych wymiarow
umieszcze ja na stalowych rurach wbitych zima w dno
i tak mysle
czy aby nie zribic z niej wylotu fontany
?
a moze bardziej naturalny bylby kamienny wieloryb
z takim wodnym pioropuszem
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2002-10-10 22:17:38

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> writes:

>...mogą być charakterystycznym punktem orientacyjnym na działce ( to
>może być szczególnie przydatne dla koleżeństwa notorycznie
>zajmującego się produkcją win, nalewek i ratafii)

Dla mnie wystarczy jasno oświetlona dróżka wiodąca do piwnicy...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien poeta-chimeryk
Napisał tragiczny limeryk.

4. Data: 2002-10-10 22:21:01

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
> czy aby nie zribic z niej wylotu fontany
> ?
> a moze bardziej naturalny bylby kamienny wieloryb

W Estes Park (Colorado) posrodku strumienia gorskiego stoi traper
(metalowy), ktory wylewa wode z buta. Wylewa, wylewa, wylewa,...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2002-10-11 07:35:56

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakbyś zamiast foczki czy wieloryba chciał delfiny to zajrzyj
www.heissner.pl
W przytoczonym numerze "Ogrodów" znajdziesz kroczącego żurawia z wikliny -
wart grzechu. Wogóle wiklina jest super.
Ja...cki

6. Data: 2002-10-11 10:13:10

Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał:
> [...]
> :(
> foczka bedzie prawie naturalnych wymiarow
> umieszcze ja na stalowych rurach wbitych zima w dno

A na pływaku zakotwiczonym w dnie nie byłoby lepiej?

> i tak mysle
> czy aby nie zribic z niej wylotu fontany
> ?
> a moze bardziej naturalny bylby kamienny wieloryb
> z takim wodnym pioropuszem

Obstawiam kamiennego wieloryba, rozumiem, że podobnie
jak foczka "będzie prawie naturalnych wymiarów" :-D

Pozdrowienia, Jan_jr

7. Data: 2002-10-11 11:05:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> A na pływaku zakotwiczonym w dnie nie byłoby lepiej?
:)
masz conajmniej piwo przy okazji za ten pomysl
:)

> Obstawiam kamiennego wieloryba, rozumiem, że podobnie
> jak foczka "będzie prawie naturalnych wymiarów" :-D
>
> Pozdrowienia, Jan_jr

hehe
w stawku moglby sie zmiescic jakis wielorybi noworodek
http://www.ogrod.pct.pl/str8_tadeusz_s.html
ale nie mam az tak wielkiego kamienia
:(

8. Data: 2002-10-11 11:12:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W przytoczonym numerze "Ogrodów" znajdziesz kroczącego żurawia z wikliny -
> wart grzechu. Wogóle wiklina jest super.

:)
bylem juz tam
gdy pierwszy raz podales ten link
:)
wikliny u mnie w okolicy sporo
mam okolo 25 km do Nowego Tomysla
podobniez stolicy polskiego wikliniarstwa
kosze potrafie wyplatac
czy moglbys przyslac skan tego zurawia
:)

9. Data: 2002-10-11 12:15:34

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag

> Dla mnie wystarczy jasno oświetlona dróżka wiodąca do piwnicy...
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
> --
Wreszcie cos pozytecznego w tym watku.

Irek kochany

10. Data: 2002-10-11 12:40:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> W Estes Park (Colorado) posrodku strumienia gorskiego stoi traper
> (metalowy), ktory wylewa wode z buta. Wylewa, wylewa, wylewa,...
>
> Pozdrowienia,
> Michal
:)
w strumieniu gorskim w Colorado
traper pasuje do krajobrazu
:)
:)
z pozdrowieniasmi i usmiechami
_hehehe

do jerzego
kroton
Solanum sysimbrifolium
Strony z kompozycjami.
Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodnego.