[do kobiet] Depilacja włosów łonowych

1. Data: 2004-02-29 14:00:38

Temat: [do kobiet] Depilacja włosów łonowych
Od: "Carlos" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Czy kobiecie podoba sie kiedy facet ma wygolone wlosy lonowe?
Czy wolicie jak nie ma ich w ogole czy raczej lepiej kiedy ma je po
prostu przyciete? Jak wydepilowac / usunac zeby to pozniej jak
najmniej przeszkadzalo / drapalo? Jesli macie jakies inne rady czy
wskazowki, bede wdzieczny za wszystko. "W tym temacie" jestem
jeszcze zielony ;-)

--
Carlos

1. Data: 2004-02-29 15:13:47

Temat: Re: [do kobiet] Depilacja włosów łonowych
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 29 Feb 2004 15:00:38 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <c...@i...pl> i powiedziała:

> [...]
> najmniej przeszkadzalo / drapalo? Jesli macie jakies inne rady czy
> wskazowki, bede wdzieczny za wszystko. "W tym temacie" jestem

NTG -> pl.soc.seks.*

Zuzanka znudzona (ufarbuj na zielono)

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-02-29 15:41:57

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" napisał

> NTG -> pl.soc.seks.*

Tam to już pewnie było z 500 razy ;-)

--
Renya

1. Data: 2004-02-29 17:21:19

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NTG -> pl.soc.seks.*
>
>temat odpowiedni w koncu to tez uroda a nie tylko sex.
ja gole maszynką wszystko :)
pzdr
p.

1. Data: 2004-02-29 18:38:54

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carlos wrote:
> Witajcie
>
> Czy kobiecie podoba sie kiedy facet ma wygolone wlosy lonowe?

Zależy JAKIEJ kobiecie. Jedna będzie zachwycona, a inna zniesmaczona.

> Czy wolicie jak nie ma ich w ogole czy raczej lepiej kiedy ma je po
> prostu przyciete?

Ja wolę jak facet ma swoje naturalne owłosienie i nic z nim nie kombinuje.

> Jak wydepilowac / usunac zeby to pozniej jak
> najmniej przeszkadzalo / drapalo?

Najlepiej chyba zgolić normalną golarką, ale wtedy włoski szybko odrastają i
przeszkadzają. Jest jeszcze wosk, ale jeśli odważyłbyś się woskiem depilować
np. jądra, to powodzenia. :P

> Jesli macie jakies inne rady czy
> wskazowki, bede wdzieczny za wszystko. "W tym temacie" jestem
> jeszcze zielony ;-)

Zostaw te nieszczęsne włosy - to jest moja jedyna rada. :-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-02-29 20:43:51

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy kobiecie podoba sie kiedy facet ma wygolone wlosy lonowe?

Zdecydowanie TAK (w moim przypadku ;)

> Czy wolicie jak nie ma ich w ogole czy raczej lepiej kiedy ma je po
> prostu przyciete?

Mi jest obojetne, jesli sa przyciete lub wygolone zawsze wyglada to
estetycznie i pociagajaco.
Ale kazda kobieta ma inny gust wiec mysle ze najlepiej zapytaj o to swojej
kobiety. Chyba ze wolisz nie pytac (z roznych powodow), skrocic je, to chyba
zadnej kobiecie nie przeszkadza, a wrecz pociaga (tak jak mezczyzni lubia
ogolone mniej lub bardziej wlosu lonowe u kobiet).

>Jak wydepilowac / usunac zeby to pozniej jak
> najmniej przeszkadzalo / drapalo?

Maszynka elektryczna do strzyzenia wlosow (sa nakladki roznej dl.)

>Jesli macie jakies inne rady czy
> wskazowki, bede wdzieczny za wszystko. "W tym temacie" jestem
> jeszcze zielony ;-)

Jesli zamierzasz ogolic wlosy calkowicie maszynka jednorazowa (jednak
bardziej polecam ta do strzyzenia), ewentualne zaczerwienienie lu stan
zapalny tzn takie male swedzace krostki posmaruj tormentiolem (masc z
apteki).

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-02-29 20:51:46

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Feb 2004 15:00:38 +0100, Carlos wrote:

> Witajcie
>
> Czy kobiecie podoba sie kiedy facet ma wygolone wlosy lonowe?

Depends.

> [...]
> najmniej przeszkadzalo / drapalo? Jesli macie jakies inne rady czy
> wskazowki, bede wdzieczny za wszystko. "W tym temacie" jestem

Kremem do depilacji bikini, np. Veet. Zyletki odradzam, chyba, ze chcesz
potem moczyc tylek w zimnej wodzie ;] Odrastanie po zyletce swedzi jak
licho =]

Pozdrawiam,
Karola

Katowice - przekłucie języka