do kol. lekarzy ;) staz podyplomowy w Warszawie

1. Data: 2002-06-13 12:04:28

Temat: do kol. lekarzy ;) staz podyplomowy w Warszawie
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już prawie wybrałem miejsce stażu, to znaczy na 90 % , ( w jednym z
warszawskich szpitali )
ale może koledzy z Warszawy polecą jakieś dobre miejsce , to znaczy takie w
którym więcej sie nauczę niż będe robił za sekretarkę medyczną
pozdrawiam serdecznie Tichy

. _._
' /
,,krwotok jaki jest , każdy widzi każdy wie''
icq - 150944416
__@_"

2. Data: 2002-06-13 12:21:01

Temat: Re: do kol. lekarzy ;) staz podyplomowy w Warszawie
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> ale może koledzy z Warszawy polecą jakieś dobre miejsce , to znaczy takie
> którym więcej sie nauczę niż będe robił za sekretarkę medyczną

sekretarki medyczne tez sa przeciez potrzebne :)))))

sorry ale mam glupawke:))) juz mnie tu nie ma

pozdrawiam
Nea

3. Data: 2002-06-13 13:47:20

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na SZASERÓW !!!!!!!!!!!!!!
>:)))))))))
Sajmon Templer
d...@i...pl
..." tyle dróg budują tylko ,k***a, nie ma dokąd pójść ! "...
J.Himilsbach

4. Data: 2002-06-13 16:16:25

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm a nie na kasprzaka? albo orlowskiego?
btw . gratuluje kolego :)
pozdrawiam Tichy

5. Data: 2002-06-13 16:28:11

Od: "Udko" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

I.Tichy wrote:
> hmmm a nie na kasprzaka? albo orlowskiego?
> btw . gratuluje kolego :)
> pozdrawiam Tichy

Ja też gratuluje :-))

MIss Udko.

6. Data: 2002-06-13 20:26:12

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje, stary!
--
Sajmon Templer
d...@i...pl
..." tyle dróg budują tylko ,k***a, nie ma dokąd pójść ! "...
J.Himilsbach

ICD10
szczepionka na zółtaczkę?
Pytanie do ginekologa
Dystonia - kurczowy kręcz karku - help!!!
Jak zostac Sex Pielegniarka?