do użytkowników parowara

1. Data: 2010-05-02 10:11:37

Temat: do użytkowników parowara
Od: "Piotr" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym kupić parowar.
Powidzcie na co zwrócić uwagę przy zakupie.
Co wybrać?
Ile czasu gotuje się ziemniaki?
Ile czasu gotuje sie warzywa?
Jak się myje, chodzi mi o dostęp do cześci?
Ogólne informacje, wskazówki
a może wystarczy garnek do gotowania na parze?

P.

2. Data: 2010-05-02 10:36:41

Temat: Re: do użytkowników parowara
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> [...]
> Jak się myje, chodzi mi o dostęp do cześci?
> Ogólne informacje, wskazówki
> a może wystarczy garnek do gotowania na parze?

Lepszy duży szybkowar z wkładkami do parowania.

3. Data: 2010-05-02 11:46:30

Od: "Piotr" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Lepszy duży szybkowar z wkładkami do parowania.

ale ja nie pytałem co lepsze, ja pytałem dość dokładnie
p.

4. Data: 2010-05-02 14:58:41

Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Lepszy duży szybkowar z wkładkami do parowania.

nie słuchaj tego trola

GS
--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

5. Data: 2010-05-02 15:00:00

Od: Zenek z budowy <J...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> ale ja nie pytałem co lepsze, ja pytałem dość dokładnie

Troll ci odpowiedział, a ja potwierdzam. Nie kupuj parowara, tylko w
ostateczności jak nie szybkowar, to garnki z wkładkami. A gotuje się w
przybliżeniu tak jak w wodzie, tylko do parowania ja kroję na mniejsze kawałki.

6. Data: 2010-05-02 15:22:39

Od: "Piotr" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zenek z budowy" <J...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostateczności jak nie szybkowar, to garnki z wkładkami. A gotuje się w
> przybliżeniu tak jak w wodzie, tylko do parowania ja kroję na mniejsze

no o to mi chodziło, szybkowry mam dwa ale czasem potrzebuje garnek taki do
gotowania na parze, dobrze że się odezwałeś bo tak właśnie kombinowałem żeby
kupic taki garnek z wkładką

P.

7. Data: 2010-05-02 15:31:55

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> ale ja nie pytałem co lepsze, ja pytałem dość dokładnie
> p.

A ja odpowiedziałem jeszcze dokładniej.

8. Data: 2010-05-02 15:48:13

Od: "Piotr" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja odpowiedziałem jeszcze dokładniej.

a masz trudności z czytaniem i zrozumieniem?

9. Data: 2010-05-02 16:36:27

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> [...]
> Jak się myje, chodzi mi o dostęp do cześci?
> Ogólne informacje, wskazówki
> a może wystarczy garnek do gotowania na parze?

parowaru nie uzywalem, ale mam garnek z taką nadstawką do gotowania na
parze i bardzo fajnie sie sprawdza, jednak duzych ilosci (tzn dla wiecej
niz 2 osob) to raczej nie ugotujesz...
czas gotowania podobny jak w wodzie jezeli liczymy od momentu kiedy woda
na dole juz wrze konkretnie

Sierp

10. Data: 2010-05-03 09:12:51

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> [...]
> Jak się myje, chodzi mi o dostęp do cześci?
> Ogólne informacje, wskazówki
> a może wystarczy garnek do gotowania na parze?

A ja mam parowar Tefala i używam go już od 9 lat niemalże codziennie.
Gotuję w nim głównie ziemniaki, warzywa i ryż (jest taki specjalny
pojemnik do gotowania ryżu). Ryż tylko w tym parowarze udaje mi się
ugotować tak dobrze na sypko. Ziemniaki gotują się około 30 minut,
warzywa typu brokuły, marchewka, kalafior - 12 minut (także wrzucone w
stanie zamrożonym). Parowar jest dwupoziomowy, więc na niższy poziom
zwykle daję ziemniaki i ustawiam na 30 minut, a kiedy zostaje mniej
więcej 12 minut do końca, to dorzucam na wyższą półkę warzywa.
Jestem z niego zadowolona i polecam wszystkim takie rozwiązanie.

Ewa

co dalej z nalewką?
pieprzony spamer
SLIME