dobra polska restauracja w Londynie?

1. Data: 2005-08-18 21:39:52

Temat: dobra polska restauracja w Londynie?
Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieję że restaruacje mieszczą się w temacie grupy. Czy ktoś może
polecić dobrą (i w miarę dużą) polską restaurację w Londynie? Koledzy z
firmy (~40 osób, w porywach do 60) chcieliby zrobić małą imprezę przy
polskiej kuchni, a do domu ich nie zaproszę

B.

2. Data: 2005-08-19 04:17:16

Temat: Re: dobra polska restauracja w Londynie?
Od: "katarzynams" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bronek Kozicki" <b...@r...pl> wrote in message
com...
> mam nadzieję że restaruacje mieszczą się w temacie grupy. Czy ktoś może
> polecić dobrą (i w miarę dużą) polską restaurację w Londynie?<
nie mam pojecia, ale spytaj w POSKu, oni tam chyba tez maja restauracje, a
jesli nie to napewno beda mogli udzielic informacji.
katarzyna

3. Data: 2005-08-27 08:32:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Aug 2005 22:39:52 +0100, Bronek Kozicki
<b...@r...pl> wrote:

> [...]
>firmy (~40 osób, w porywach do 60) chcieliby zrobić małą imprezę przy
>polskiej kuchni, a do domu ich nie zaproszę

Kiedys to w POSKu dobrze dawali jesc...moze warto sprawdzis.
Kiedys, drzewiej bylo i tzw Ognisko Polskie......alebo polatac po
Ealingu w ogole

Pierz, nie z Ladka
K.T. - starannie opakowana

Ciekawy opis na temat starożytnej produkcji manny
muffinki Cordon Bleu - prosba.
gotowanie jajek w mikrofalówce
zna ktos jakies fajne zagraniczne fora dotyczace food technolody ?
Ciekawostka kulinarna dla cierpliwych i wytrwałych.