Data: 2008-09-08 12:05:01
Temat: Re: dobra rasa? dobra kasa.
Od: "cbnet" <c...@n...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dzieci i tak załapują szybko (gdzieś około III klasy mają już pewność),
że dysproporcje w nauce istnieją.
Mniej zdolnych spycha to w większym stopniu na margines.
Bardziej zdolnych akcje które obserwują gorszy.
To działa jak syndrom "blondynki w szpilkach" w ekipie wyruszającej
w góry - dla jednych i drugich wzajemne tempo będzie udręką.
W zasadzie tylko w podstawówce brak selekcji jest źródłem IMHO
największych patologii.
Na dalszych etapach edukacji selekcja zmniejsza dysproporcje
i problemy z tego wynikające.
Jestem BARDZO za tym aby to uporządkować.
--
CB
Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:ga33p5$sm$1@news.onet.pl...
> ma o swoje zalety - szybszy rozwój jednych dzieci, ale i słabszy rozwój
> innych dzieci. pogłębiająca się dysproporcja w wyniku może dać rezultat
> związany z rewolucją.
|