Re: dobre rady od obcych

From: Fioletowy Kot! <f...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dobre rady od obcych
Date: Fri, 3 Jun 2005 22:53:22 +0200

Eksteremanto napisał(a):

> Ona wie, co bym takiemu powiedział, i chce unikać konfliktów raczej.

Tym razem nie wiem o co o tym myśleć i kurwa tu nie chodzi o tą sytuację,
tylko o ciebie, bo mam do wyboru parę możliwości, raz: jesteś głupi, dwa:
wyolbrzymiasz to, bo jesteś głupi, trzy, chciałeś napisać na tą grupę, nie
wiedziałeś jak, to wyolbrzymiłeś jakąś tam sprawę, bo jesteś głupi. Ok, mam
nadzieje, że cos z tego obierzesz, i wcale się nie obrazisz, bo nie o to mi
chodzi. Wiesz... ja nie mam żadnego obowiązku cię uświadamiać, i wcale nie
robię tego z litości czy innych uczuć, ale głupi jesteś, skoro z takiej
sytuacji, która powinna skończyć się na jednej rozmowie z nim (z tego co
piszesz, nie wynika żebyś z nim rozmawiał, a napisałem prawie o wszystkim
tylko nie o tym, wie może przypuścić, że nie zmieniłeś z nim słowa).
Kolejny, co mnie w tej sytuacji dziwi, co ten chłop robi u twojej laski
kiedy ze sobą rozmawiacie. Wygląda na to, (ja nie chce cię tutaj jakoś
upokarzać czy cuś) ale on ją jedzie i tu też są różne możliwości: w dupę, w
cipie, to ona robi mu loda, a on trzaska minetkę. Przechodząc do setna
sprawy, bo chciałem ci to na początku napisać, ale miałem ochotę skleić coś
dłuższego: jesteś koleś do dupy, a i twoja fajna laska, jest fajna od
końca. Kurwa, pomyśl sobie (to tak zanim mi powiesz, że to ja jestem głupi,
bo raczej to zrobisz) dlatego ta sytuacja nie skończyła się już za
pierwszym razem, i dlaczego bawisz się z tym kolesiem no i swoja cipą w
kotka i myszkę. Tobie jednak radzę, (bo śmierdzisz mi tylko takim co to nic
więcej nie umie niż dać w ryj, a i nawet z tym problem.) daj mu w ryj, byle
nie do ryja, i skończy się ta komiczna sytuacja, która fajne że powstała,
bo miałem co napisać. Dzięki!

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tnv.brednie - grupy dobre w ryj