Re: dojazd samochodem na zabiegi

Data: 2002-01-28 21:01:52
Temat: Re: dojazd samochodem na zabiegi
Od: "Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl>

Użytkownik "Basia" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
news:a34c3d$k8r$1@news.tpi.pl...
> maja wplyw na mozliwosc odliczenia kwoty wolnej od podatku za uzywanie
> srodka transportu w celu skorzystania z zabiegow rehabilitacyjnych.
> Oznacza to, ze powinnismy udokumentowac posiadanie samochodu albo
> skorzystanie z obcego srodka komunikacji, oraz miec skierowanie na
zabiegi<

> Też się z tym nie zgadzam. Dla mnie najlepszą formą rehabilitacji jest
> pływanie. Ćwiczę regularnie. Niestety, nie w żadnym zakładzie
rehabilitacji.
> Pływam albo z klubem niepełnosprawnych albo wykupuję bilet na basen. Nikt
> [...]
Mysle, ze nie zrozumielismy sie. Dokumentowanie rehabilitacji to jedno i tu
wystarczy zalecenie lekarza wykonywania cwiczen rehabilitacyjnych w formie
cwiczen w basenie. Jakos jednak trzeba udokumentowac, ze na tym basenie sie
bywalo chocby tylko jeden raz... Druga sprawa to dokumentowanie poniesionych
kosztow transportowych, ktore jest calkowicie zbedne.
pozdrawiam
Zbig Andrzej Gintowt