domowy sposób na cellulitis

1. Data: 2003-05-30 11:29:15

Temat: domowy sposób na cellulitis
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam, znalazłam kiedyś przepis na domowy kosmetyk na cellulitis oto on, ale
nie mogę nigdzie znaleść bluszczu (wysuszonego oczywiście) czy pozostało mi
tylko bawić się w zielarkę? czy może ktoś coś wie? poniżej jest także eliksir
cytrynowy którym możemy przecierać skórę, (działa jak eksfoliacja ciała) potem
nakładamy krem własnej roboty i owijamy się folią, wskakujemy w dresy, okrywamy
kołderką i tak prze godzinkę.
Warto spróbować.........
Domowe sposoby
Naturalny krem
3 łyżki wosku pszczelego podgrzej w naczyniu z podwójnym
dnem i wymieszaj z 4 łyżkami ciepłego olejku migdałowego.
Ubijając, wlewaj powoli 4 łyżki mocnego odwaru z bluszczu,
przyspieszającego spalanie tłuszczu i pojędrniającego tkankę.

Cytrynowy eliksir
Skórę pośladków przecieraj kilka razy w tygodniu po kilka
minut sokiem cytrynowym - najlepiej naturalnym. Zawarty w
nim kwas owocowy delikatnie złuszcza martwy naskórek,
rozjaśnia go i odświeża. Po takiej kuracji skóra staje się
gładsza, elastyczna, lepiej ukrwiona.
Jeśli jednak masz skłonność do podrażnień, bezpieczniej
będzie rozcieńczyć sok przegotowaną wodą w proporcji 1:1.
bea

1. Data: 2003-05-30 11:37:05

Temat: Re: domowy sposób na cellulitis
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> Ubijając, wlewaj powoli 4 łyżki mocnego odwaru z bluszczu,
> przyspieszającego spalanie tłuszczu i pojędrniającego tkankę.
Jakbys nie znalazla tego bluszczu, to firma IDEA25 ma w ofercie balsam
do ciala z wyciagiem z bluszczu, naprawde fajnie wygladza skore, chociaz
nie wiem czy dziala na cellulit, bo jak go uzywalam to jeszcze nie mialam.
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23563&ses
sion=9b50d30269236f70

O, super! Trzeba bedzie wyprobowac :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-30 11:43:49

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

wogóle słyszałam, że żele z kwasami owocowymi są dostępne w niektórych firmach,
albo wlaśnie domowe sposoby na eksfoliacje naskórka bardzo dobrze się przyniają
do tego, aby poźniej wszelkie błotka i maści a także kremy lepiej wnikały w
głąb skóry, tak samo zwykła sól kuchenna, peelnig na niej to może nie
przyjemność, ale doskonale pobudza krążenie, co jest ważne przy takich
zabiegach.
bea
bluszcz, bluszcz........ kurcze :))))

1. Data: 2003-05-30 12:02:35

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> głąb skóry, tak samo zwykła sól kuchenna, peelnig na niej to może nie
> przyjemność, ale doskonale pobudza krążenie, co jest ważne przy takich

Nie chce zebys potraktowala to jako czepiactwo, ale czy moglabys
odpowiednio cytowac na czyj post odpowiadasz?
bo tak jak jest to nic nie wiadomo...

A gdybys jeszcze przestala pisac strumieniem swiadomosci i zaczela
komponowac zdania to juz w ogole byloby cudnie... ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-30 12:07:01

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym cytowaniem?
po drugie oj czepiasz sie:))))
taki mam styl pisania, szkoda mi czasu czasami, więc sorki
zaraz spadam do szkoly więc to moj przdostatnia odpowiedz.

wydawało mi śe iż jak czytam np. Twoją wiadomość i wciskam : odpowiedz to
odpowiadam do ciebie, czy się mylę?
ps. postaram się nie pisać słowotokiem:)))
bea

1. Data: 2003-05-30 12:19:50

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym cytowaniem?
Spojrz na moj post, spojrz na inne...
Jesli zostawisz tzw. wrotke (b...@p...onet.pl wrote:) to widac
_komu_ odpowiadasz. Jesli zostawisz te fragmenty postu przedmowcy, do
ktorych sie odnosisz, widac _na_co_ odpowiadasz.

> po drugie oj czepiasz sie:))))
> taki mam styl pisania, szkoda mi czasu czasami,
No to nie zdziw sie jak innym bedzie szkoda czasu na czytanie twoich
postow ;-)

> [...]
> odpowiadam do ciebie, czy się mylę?
> ps. postaram się nie pisać słowotokiem:)))
Dzieki :-)
Tak jak bylo w tym poscie jest w miare OK

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-30 18:47:13

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym cytowaniem?

http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html - Tu jest link do netykiety. Soro
piszesz że wiesz jak sie cytuje to znaczy że jeszcze jej nie czytałaś. A
warto, bo stosując sie do jej zasad mozna uniknąc wielu "czepialskich" :-)
postów.

> taki mam styl pisania, szkoda mi czasu czasami, więc sorki

Ja bym to nazwala lekceważeniem podstawowych zasad pisowni - nie ma to nic
wspólnego ze stylem pisania... Zdanie zawsze zaczyna się od wielkiej litery
a kończy się kropką (lub innym znakiem interpunkcyjnym). Szkoda Ci czasu? No
cóż... niektórzy mogą to potraktowac jako lekceważenie z Twojej strony...

> wydawało mi śe iż jak czytam np. Twoją wiadomość i wciskam : odpowiedz to
> odpowiadam do ciebie,

Owszem, teoretycznie... Praktycznie, zdaża się często że jest kilkanaście
odpowiedzi na jeden post, plus odpowiedzi na nie i w końcu Twoja odpowiedź
znajduje się na samym dole i już nikt nie wie na co tak właściwie
odpowiadasz:-) Cytując, ułatwiasz czytanie innym - wystarczy przeczytać
cytat poprzedzający Twoją odpowiedź i już wiadomo o co chodzi.

> ps. postaram się nie pisać słowotokiem:)))
> bea
Pozdrawiam:-)
DominikaNM

domowe maseczki