Re: dopieszczanie starego domu - kilka pytan

From: BrunoJ <b...@W...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: dopieszczanie starego domu - kilka pytan
Date: Fri, 23 Dec 2005 23:33:34 +0100

> Kupilem kilka lat temu dom.
> Móglbym w nim mieszkac nic nie robiac i tak by wielu zrobilo
> Byl w niezlym stanie ale postanowilem go "dopiescic".
> I dopieszczam juz 4 rok.
> Taniej, lepiej szybciej i po mojemu by bylo, gdybym budowal od podstaw.
Mam akurat porownanie bo paru znajomych konczy sie budowac, lub
wlasnie 'skonczylo' (czytaj- wprowadzili sie, a drobiazgi beda
dopieszczac ;-) Moze faktycznie lepiej i po mojemu, ale ani szybciej
ani taniej. A znajac zycie, w pierwszym samodzielnie budowanym domu to
i 'po mojemu' szybko by sie okazalo ze nie do konca wyszlo...
Wiesz to jest taka dyskusja jak o to czy warto nowe auto czy uzywane
(ale np wieksze).

> Zwróc uwage, ze za wszystko musisz placic podwójnie.
> Najpierw za rozebranie (dachu, ocieplenia, podlogi, schodów, instalacji,
> tarasu itd.)
cos w tym jest, dlatego moj wybor sklania sie ku domowi w ktorym
wiekszosc rzeczy jest juz zrobiona.

> Pózniej za wykonanie nowego.
> Nigdy wiecej takich eksperymentów.
> Uwazam, ze stary dom zmniejsza wartosc dzialki.
> Jedyne uzasadnienie kupna to dzialka w dobrym miejscu za atrakcyjna cene.
> Po zakupie zamawiamy buldozer i mamy super dzialke na nowy dom.
Moze kiedys dojrzeje do takiego myslenia. Na razie jako alternatywe
starego domku mam conajwyzej nowe mieszkanie w bloku.

> wesolych swiat
I wzajemnie :)

--
Pozdrowienia,