Re: dotacje dla inwalidów !!!!!

Data: 2000-02-01 22:34:57
Temat: Re: dotacje dla inwalidów !!!!!
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl>

Witam !

pisze Marian L :

pisza tak sobie z Olkiem :

> Aleksander napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>
> >Marian L napisał(a) w wiadomości: ...

I kloca sie o cos o wyzszosc niczego nad niczym. I po co ?
Dalo to komus cos ?

A faktycznie, jak wskazuje Marian :

> Widzisz zresztą że na grupie najdłużej ciągną się wątki "o niczym"
> próbowałem w ten sposób wymusić dyskusję a tu widzisz klapa :-((

Sluchaj bo nie wiem czy wiesz ale inwalidom w Polsce zyje sie
znakomicie. Wspaniale wszyskich robia w kuku . Wszelkie fundacje,
PFRON'y PCPR'y naciagaja ile wlezie . Po 'kiego grzyba' maja gledzic o
problemach ich kolegow, ktorzy sie na cale to 'maselko' zalapali.
Przeciez to nie ich problem. :)

> Zacznę listy z problemami które mnie drażnią wysyłać listami na priv
> do ludzi którzy powinni się wypowiedzieć w danej sprawie, ale jak
> oni zaczną mi odpowiadać też tylko na priv to znowu klapa ;-((

Ale to chyba najlepsza metoda. Ilez to wspanialych tematow z chlopakami,
w ten sposob uruchomilismy. Ze tylko dla kilku zainteresowanych ten miod
z PFRON wyrwalismy ? No a niby dla kogo ? Przeciez za to co zrobisz dla
grupy nawet Ci nikt nie podziekuje a raczej masz gwarantowane ze paru
malkontwentow sie znajdzie. Dziwi mnie ze nie zauwazyles jeszcze jak
widza to nasi koledzy z Kanady, Niemiec, jak widziala to Kari. Odpusc
sobie Manius bo szkoda 'nerw' ;-)

pozdrawiam
A.A.