Re: drzewa krzewy niechorujące

Subject: Re: drzewa krzewy niechorujące
Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Krycha <k...@p...onet.pl>
Date: Wed, 1 Jul 2020 11:19:24 +0200

W dniu 24.06.2020 o 22:01, mirzan pisze:

> Dereń jadalny.

Mam, o czerwonych owocach, od kilku nastu lat. W minionym roku, po raz
pierwszy, nie wykorzystałam owoców, bo śmierdziały, gdy zalałam gorącą
wodą na zrobienie soku.
Podejrzewam bezpańskie koty, które tabunami chodzą po działkach.
Pod drzewem rozkładam włókninę, gdy nadchodzi czas dojrzewania i
opadania owoców, aby nie szukać owoców w trawie. Tak robię od lat.
Może kocurom spodobało się oznakować ten teren. :-(

Pomysł jest dobry, może kupię derenia o żółtych owocach. :-)
Słyszałam, że Czesi mają ciekawe odmiany.

Pozdrawiam Krycha.