dufinka za Odrą

1. Data: 2000-05-11 17:28:10

Temat: dufinka za Odrą
Od: "Grzesiek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, jak niemcy nazywają to, co u nas zwie się
"dufinka". Nie jestem specjalistą od kuchni, ale dufinka to to samo co
krokiet ziemniaczany, prawda?
Jeśli nie znacie wersji niemieckiej, to proszę tylko o potwierdzenie, czy
mam rację z tymi krokietami.

Grzesiek
g...@p...onet.pl

1. Data: 2000-05-17 12:59:24

Temat: Re: dufinka za Odrą
Od: laute <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, jak jest w Niemczech. Dufinki, ktore jadlam w polskiej restauracji
to kulki z ugotowanych ziemniakow w opieczonej chrupiacej skorce, srednicy
ok. 2cm.

Grzesiek wrote:

> [...]
> krokiet ziemniaczany, prawda?
> Jeśli nie znacie wersji niemieckiej, to proszę tylko o potwierdzenie, czy

sezon grilowy nietypowy- wyszlo dlugie SORRY
Gofry karmelkowe
jak wybierać szparagi?
Tort smietanowy
barszcz wigilijny