dwa pytanka 'zapachowe': pomidory i chleb

11. Data: 2010-01-19 14:16:09

Temat: Re: dwa pytanka 'zapachowe': pomidory i chleb
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yarael Poof" <m...@p...USUNTOonet.pl> napisał w wiadomości
news:hj3su3$suo$1@opal.icpnet.pl...

> przepisy widziałem. Więc może po obróbce termicznej dało by się jednak
> "oswoić" te gałązki pomidorowe?

Może właśnie dlatego on je obsmażał a nie moczył w oleju?

misiczka

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4785
(20100119) __________

12. Data: 2010-01-19 16:28:07

Od: "ZB" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "Yarael Poof" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:hj2eak$2b22$1@opal.icpnet.pl...

13. Data: 2010-01-19 20:34:09

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yarael Poof pisze:

> No patrzyłem, ale nie mogę nic wymacać, ani wewnętrzną wyszukiwarką ani
> goglami. Szukałem tomato, twig, bunch, rożnych kombinacji tychże. Może
> powinienem inaczej zapytać?

Eeeeee
http://www.ovguide.com/tv/jamie_at_home.htm

--
pozdr. Jerzy

14. Data: 2010-01-19 20:44:34

Od: Yarael Poof <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> Użytkownik "Yarael Poof" <m...@p...USUNTOonet.pl> napisał w
> wiadomości news:hj3su3$suo$1@opal.icpnet.pl...

> Wpisz wujkow guglowi dwa tajemna hasła: Maillarda i Amadori. Dla
> uściślenia: reakcja Maillarda i przegrupowanie Amadori.

O, ciekawe, ciekawe, wujek Gugiel mnie oświecił przynajmniej jesli
chodzi reakcje Maillarda, ale nie powiedział co robie nie tak, że mój
chleb nie pachnie chleb :(
Piekę w piekarniku elektrycznym, w foremce, wg przepisu z tej grupy
zresztą, 190 stopni. Może za niska temperatura?

15. Data: 2010-01-19 20:54:39

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yarael Poof" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Piekę w piekarniku elektrycznym, w foremce, wg przepisu z tej grupy
> zresztą, 190 stopni. Może za niska temperatura?

Chleb drożdżowy - 160°C.

16. Data: 2010-01-19 21:37:10

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yarael Poof pisze:
> Witam wszechwiedzącą grupę.
[...]
> [...]
> zobaczyć. Czy ktoś ma jakiś patent, by wydobyć np. do sałatki ten zapach
> i by pomidory były bardzie pomidorowe? :)

Najprościej jest posypać pomidory szczyptą miałkiego cukru,
gałązki/liście utłuc z solą lub przesmażyć w oliwie.
--
pozdr. Jerzy

17. Data: 2010-01-19 22:22:27

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yarael Poof" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:hj55je$2aun$1@opal.icpnet.pl...

> O, ciekawe, ciekawe, wujek Gugiel mnie oświecił przynajmniej jesli chodzi
> reakcje Maillarda, ale nie powiedział co robie nie tak, że mój chleb nie
> pachnie chleb :(

Za krótkie garowanie waćpan stosujesz. Mieszankę gotową waćpan stosujesz.
Suszysz chleb pod jakąś szmatą zamiast pozwolić wystygnąć i oddychać.

18. Data: 2010-01-20 12:21:28

Od: FD <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka pisze:

> A jakby zgnieść gałązki i namoczyć w oliwie?

a jakby sie nauczyć obsługi programu i wyłączyc tą spamerska stopkę?

19. Data: 2010-01-21 15:03:55

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FD" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> a jakby sie nauczyć obsługi programu i wyłączyc tą spamerska stopkę?

Hmm, nie mam pojęcia jak to wyłączyć :) Poproszę o wskazówkę :)

misiczka

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4793
(20100121) __________

20. Data: 2010-01-21 17:25:14

Od: FD <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka pisze:

> Hmm, nie mam pojęcia jak to wyłączyć :) Poproszę o wskazówkę :)

http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20

jedzenie a charakter
właściweodżywianie
Chleb po raz kolejny