dwa wazne pytania !

1. Data: 2004-05-31 09:21:24

Temat: dwa wazne pytania !
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie Grupowiczow,

Mam dwa pytania niezmiernie dla mnie wazne:

1) Jak podlewac iglaki niskie takie plozace na spadzie. Chodzi mi o to czy
lepiej konewka czy mozna wezem. I jaki jest najlepszy sposob na zatrzymanie
na takim spadzie ziemi ... przy podlewaniu ziemia sie obsypuje.

2) Jak przygotowac ziemie do wysiewu trawy. Stara uschnieta trawa z rolki
zostala przekopana i przewrocona. Chcialbym nawiesc i jakos poprawic jakosc
ziemi, ktora wiecej przypomina mi piach. Jaki jest najlepszy sposob na
nawiezienie i wysianie trawy.

Pozdrawiam i bede wdzieczny za wskazowki,
Poczatkujacy w ogrodku,

Piotrek

2. Data: 2004-05-31 10:48:35

Temat: Re: dwa wazne pytania !
Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

petresku napisał(a):
> 1) Jak podlewac iglaki niskie takie plozace na spadzie. Chodzi mi o to czy
> lepiej konewka czy mozna wezem. I jaki jest najlepszy sposob na zatrzymanie
> na takim spadzie ziemi ... przy podlewaniu ziemia sie obsypuje.
Proponuje uzyc zraszacza. Delikatnie, powoli i skutecznie nawilzy
ziemie, a ona sama pod wplywem wody delikatnie kapiacej nie powinna sie
obsuwac.

> 2) Jak przygotowac ziemie do wysiewu trawy.
Tego juz bylo sporo. Proponuje przejrzec archiwum grupy :)
Dla ulatwienia linki do hasla 'trawa, trawnik'
http://groups.google.pl/groups?as_oq=trawnik%2C%20tr
awa&ie=UTF-8&as_ugroup=pl.rec.ogrody&lr=&hl=pl

Pozdrawiam
Asia

Zamia i muszki
Nowa (ale dłuuugo śledząca grupę)